Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.telewizja   »   Problem z N'ka

Problem z N'ka

Data: 2010-03-12 14:31:03
Autor: pawell32
Problem z N'ka
Axel pisze:
Witam, mam pewien problem z telewizja N. 8 marca pojawily sie jakies problemy z ogladaniem programow (nie bylo obrazu i dzwieku), nie bylo mnie przy tym wiec nie wiem jak to wygladalo po raz pierwszy. 9 marca sam uruchomiłem dekoder i było widoczne tylko menu. Pomyślałem że wyciągnięcie wtyczki z gniazdka może cos pomóc (kiedyś przy jakichś zawiechach pomagało). Jak pomyslalem tak zrobilem, w rezultacie okazalo sie ze z dysku twardego (turbo recorder) usunely sie wsyzstkie nagrania. Z tego co wiem to dla uzytkownika jest oddane 320gb

dla użytkownika jest chyba 250GB, a nie 320

z tego dysku, a nagrań miałem około 70%. Dane
zostały skasowane. Czy istnieje jakieś prawo, zapis w jakimś kodeksie - w ktorym moge domagać się odszkodowania lub też przywrócenia mi tych nagrań. W sumie moje rozgoryczenie w tej sprawie nie zna granic, bo nie po to kupuje dekoder ktory jest reklamowany jako najlepszy, żeby w wyniku jakiegoś błędu kasowały mi się nagrania. Czy z tego powodu mogę w jakiś sposób zerwać umowę ?Oczywiscie za pare dni napisze jakies pismo reklamacyjne w tej srpawie,

a niby za co ta reklamacja?

poniewaz aktualnie czekam na odpowiedz mailową.

po pierwsze to nie Twój dekoder, więc nie masz podstaw do roszczeń utraty nagrań. podejrzewam, że wyłączyłeś go z sieci podczas aktualizacji oprogramowania, dlatego tak się mogło stać, a komunikat wyskakiwał bo możesz mieć za słaby sygnał.
wiele tych dekoderów podłączyłem i nie miałem takiego przypadku.
znam jedną utratę ale to w wyniku padu dysku.
to oprogramowanie ma czasem takie zawisy, ale wystarczy zostawić na minute i sam wraca do poprawnej pracy.
dla użytkownika jest chyba 250GB, a nie 320



--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-03-12 14:43:11
Autor: Axel
Problem z N'ka
Nie wiem czy jest to 250 czy 320, mniejsza z tym, bo nie w tym rzecz. Reklamacja polegałaby by na tym że dekoder jest niesprawny, czyli sprzęt jest sprzedawany jako urządzenie umozliwiajace nagrywanie, ja coś nagrywam, dekoder się zawiesza i dane się kasują. Dla mnie to oznaka że sprzet jest awaryjny i tyle. Poza tym piszesz (czego wcale nie odbieram negatywnie) że to nie mój dekoder. Ok rozumiem, tylko po co telewizja szczyci sie niby "najbardziej zaawansowanym" wśród operatorów telewizji dekoderem skoro nagrania potrafią się same skasować. Odnośnie aktualizacji to zauważyłem, ponieważ czesto oglądam tv nocą że aktualizacje są sprawdzanę najczęściej pomiędzy godziną 12 a 3 w nocy i wtedy też te aktualizacje są przeprowadzane. W ciągu dnia nigdy nie wyskoczył komunikat że jest dostepna nowa wersja oprogramowania.Siła sygnału i jego jakość jest zawsze w okolicach 90%, zresztą nie wiem jaki to miałoby wpływ na zawartość dysku. Dodam że żaden komunikat nie pokazywał się

Data: 2010-03-12 15:09:32
Autor: pawell32
Problem z N'ka
Axel pisze:
Nie wiem czy jest to 250 czy 320, mniejsza z tym, bo nie w tym rzecz. Reklamacja polegałaby by na tym że dekoder jest niesprawny, czyli sprzęt jest sprzedawany jako urządzenie umozliwiajace nagrywanie, ja coś nagrywam, dekoder się zawiesza i dane się kasują.

to akurat wygląda mi ewidentnie na wadliwy dysk.

  Dla mnie to oznaka że sprzet jest
awaryjny i tyle. Poza tym piszesz (czego wcale nie odbieram negatywnie) że to nie mój dekoder. Ok rozumiem, tylko po co telewizja szczyci sie niby "najbardziej zaawansowanym" wśród operatorów telewizji dekoderem skoro nagrania potrafią się same skasować.

bo jest najlepszy, ale nie oznacza to iż nie może się trafić jakieś uszkodzenie.
poza tym dekoder ma gwarancje na cały okres użytkowania i nie widzę problemu. zabierasz dekoder wraz z umową i udajesz się do punktu serwisowego (są na stronie n) - wymieniają od ręki.

  Odnośnie aktualizacji to zauważyłem,
ponieważ czesto oglądam tv nocą że aktualizacje są sprawdzanę najczęściej pomiędzy godziną 12 a 3 w nocy i wtedy też te aktualizacje są przeprowadzane. W ciągu dnia nigdy nie wyskoczył komunikat że jest dostepna nowa wersja oprogramowania.Siła sygnału i jego jakość jest zawsze w okolicach 90%, zresztą nie wiem jaki to miałoby wpływ na zawartość dysku. Dodam że żaden komunikat nie pokazywał się

ad sygnału, pisałeś o pojawiającym się komunikacie - brak sygnału lub dźwięku.

wymień dekoder i będzie ok. sam mam od kiedy wyszedł i nic się nie dzieje.




--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Problem z N'ka

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona