Problem z Nokia N85

Data: 2009-06-27 19:54:04
Autor: Janusz
Problem z Nokia N85
Witam,
Zakupiłem Nokię N85, oczekiwałem chyba cudów, no bo seria N a tu problem. Mam
do Was pytanie - bo może takie zachowanie jest normalne:

1. Kiepska jakość dźwięku podczas rozmowy, tzn. jak ściszę jest OK, ale jak
jest nieco głośniej to głośniczek zaczyna brzęczeć tak jakby coś było luźnego,
zwłaszcza na niższych tonach).

2. Kiepski zasięg (sieć GSM) - w miejscach, gdzie nie sądziłem, że mogą być
jakieś problemy (stary SE k700i) - rwie rozmowę, kilka razy zdarzyło mi się,
że byłem poza zasięgiem (a już zapomniałem o takim komunikacie!)

3. WiFi działa tak do 6-7 metrów od routera, podczas, gdy laptop pokazuje
jeszcze 40% sygnału (podobnie zresztą jak Loox 500) - oba łączą się bez
problemu a Nokia twierdzi, że nie ma sieci. Jak jestem bliżej - łączy się bez
problemu i transfer jest 54MBit. Przy punktach dostępowych też trzeba podejść
do anteny (czasem nie wiadomo, gdzie jest), żeby się połączyć. Stary Loox bez
problemu w całej knajpie łapał sygnał.

I teraz pytanie - czy to norma czy telefon ma problem?

Pozdrawiam i proszę o radę
Janusz

--

Problem z Nokia N85