Problem z OE

Data: 2011-01-20 20:45:42
Autor: KtosTam
Problem z OE
Witam!

Mam nastepujacy problem z Programem Outlook Express. Najpierw wszystko bylo ok. Potem, zapewne po kilku wylaczeniach kompa program ngle przestal
dzialac. Wyswietla sie niebieskie okno, potem blad biblioteki MSOE.DLL i
blad 0x800C013b. Próbowalem:

- odinstalowac z linii komend (setup50 /app:OE /uninstal /prompt)
- odinstalowac przez panel sterowania i zainstalowac podobnie
- skopiowac wszystkie pliki ze "zdrowej wersji"
- skasowac ksiazke kontaktów i wszystkie wiadomosci i przegrac z innej
wersji
- zainstalowac ponownie OE. Internet Explorer z OE, OE z Service Packiem
(nie dalo sie zainstalowac)

Nadal nic! Czy ktops móglby mi w tej sytuacji pomóc?

Pozdrawiam i z góry dzieki,

Taki Sobie Ktus

Data: 2011-01-20 20:27:27
Autor: Wojtek
Problem z OE
KtosTam wrote:

Mam nastepujacy problem z Programem Outlook Express.

pl.comp.mail

--
Wojtek

Data: 2011-01-20 21:32:09
Autor: WiesłaW
Problem z OE
Dnia 20-01-2011 o 20:45 KtosTam napisał na pl.comp.pecet:

Witam!
Mam nastepujacy problem z Programem Outlook Express.

1. NTG. Spróbuj na pl.comp.os.ms-windows."cośtam".
2. Zainstaluj sobie Operę, Firefoxa, pocztę z Windows Live,
lub nowszego Outlooka.
3. Nawet nie napisałeś jaki to system i Outlook.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-01-21 08:08:41
Autor: qwerty
Problem z OE
Użytkownik "WiesłaW"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.vpmjbvc735rodc@wiesiek-pc...
2. Zainstaluj sobie Operę, Firefoxa, pocztę z Windows Live,
lub nowszego Outlooka.

Od kiedy firefox jest klientem pocztowym i czytnikiem news?

Data: 2011-01-21 13:57:24
Autor: WiesłaW
Problem z OE
Dnia 21-01-2011 o 08:08:41 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

Od kiedy firefox jest klientem pocztowym i czytnikiem news?

Rzeczywiście - pomyłka. "Firefoxowy" program pocztowy Thunderbird. Albo
raczej produkt "Mozillowski" ?

--
WiesłaW

Problem z OE