Problem z PEKAO S.A

Data: 2010-02-04 12:31:01
Autor: alina
Problem z PEKAO S.A
Miałam kiedyś w Pekao s.a. konto firmowe w latach 90tych ubiegłego wieku, firmowe na zwykłą działalność gospodarczą. Firma nie istnieje od 9-10 lat.

Bank przysłał pismo, że mam zapłacic kilka tysięcy z tytułu prowadzenia rachunku, którego podobno nie zamknęłam, mimo, że chyba go zamykałam. Nie mam już dokumentów tamtej firmy. Nie ma tam debetu czy czegoś takiego. Naliczyli sobie 400 czy 500zł za prowadzenie od 2001r plus kilka tysięcy za nie wiadomo co. Za podobno koszty bankowe czy jakos tak.

Jakie mam szanse żeby tego nie zapłacić? Co mam zrobić?

Data: 2010-02-04 12:35:31
Autor: Kamil Jońca
Problem z PEKAO S.A
"alina" <nie@posiadam.go> writes:

[...]

Jakie mam szanse żeby tego nie zapłacić? Co mam zrobić?

Pogadać z prawnikiem o przedawnieniu.

KJ

--
http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-antyszczepionkowca/
According to the latest official figures, 43% of all statistics are

Data: 2010-02-04 12:40:17
Autor: alina
Problem z PEKAO S.A

"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:87r5p19qt8.fsfalfa.kjonca...
"alina" <nie@posiadam.go> writes:

[...]

Jakie mam szanse żeby tego nie zapłacić? Co mam zrobić?

Pogadać z prawnikiem o przedawnieniu.

a możesz coś więcej ?

Data: 2010-02-04 05:53:02
Autor: Jarek Andrzejewski
Problem z PEKAO S.A
On 4 Lut, 12:40, "alina" <n...@posiadam.go> wrote:
"Kamil "Jo ca"" <kjo...@poczta.onet.pl> wrote in message

> "alina" <n...@posiadam.go> writes:

> [...]

> Pogada z prawnikiem o przedawnieniu.

a mo esz co wi cej ?

Kodeks Cywilny.
Zaprawdę powiadam Ci: przydatna w życiu lektura (oczywiście nie cała
od deski do deski :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-02-04 19:58:51
Autor: Adam Płaszczyca
Problem z PEKAO S.A
Dnia Thu, 4 Feb 2010 12:31:01 +0100, alina napisał(a):

[...]

Iść do prawnika. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2010-02-04 21:14:11
Autor: MarekZ
Problem z PEKAO S.A
Użytkownik "AdamPłaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1q1r36eb33eo7$.dlg@oldfield.org.pl...

Jakie mam szanse żeby tego nie zapłacić? Co mam zrobić?

Iść do prawnika.

Po co?

Data: 2010-02-04 21:38:17
Autor: RobertS
Problem z PEKAO S.A
MarekZ pisze:
[...]

jeżeli faktycznie w gre wchodzi przedawnienie to przeciez wystarczy przeczytac kawalek k.c., napisac pismo do banku (powolujac sie na stosowne zapisy) i zobaczyc co dalej

RobertS

Data: 2010-02-05 20:22:26
Autor: Adam Płaszczyca
Problem z PEKAO S.A
Dnia Thu, 04 Feb 2010 21:38:17 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

Gdyby to wystarczyło, to nie byłoby pytania. IMO prawnik zdecydowanie
lepiej rozpozna sytuacje i poradzi podjęcie właściwych krokó. --

Data: 2010-02-04 22:25:41
Autor: kashmiri
Problem z PEKAO S.A
alina <nie@posiadam.go> had the courage to write:
[...]

Coś słyszałem, że bank jest zobowiązany wysłać wyciąg raz do roku, właśnie celem uniknięcia takic sytuacji. Wysłali? Nie? Celowe działanie? Niech się bujają, bo za wyłudzenie też w Polsce można siedzieć.

k.

Data: 2010-02-04 20:26:53
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Problem z PEKAO S.A
Niech się bujają, bo za wyłudzenie też w Polsce można siedzieć.

i tak oto wyjaśniło sie dlaczego odszedł z tego banku Jan Krzysztof Bielecki

wystraszył się odpowiedzialności karnej :P

--

Problem z PEKAO S.A