Problem z PEKAO S.A

Data: 2010-02-04 22:25:41
Autor: kashmiri
Problem z PEKAO S.A
alina <nie@posiadam.go> had the courage to write:
Miałam kiedyś w Pekao s.a. konto firmowe w latach 90tych ubiegłego wieku, firmowe na zwykłą działalność gospodarczą. Firma nie istnieje od 9-10 lat.

Bank przysłał pismo, że mam zapłacic kilka tysięcy z tytułu prowadzenia rachunku, którego podobno nie zamknęłam, mimo, że chyba go zamykałam. Nie mam już dokumentów tamtej firmy. Nie ma tam debetu czy czegoś takiego. Naliczyli sobie 400 czy 500zł za prowadzenie od 2001r plus kilka tysięcy
za  nie wiadomo co. Za podobno koszty bankowe czy jakos tak.

Jakie mam szanse żeby tego nie zapłacić? Co mam zrobić?

Coś słyszałem, że bank jest zobowiązany wysłać wyciąg raz do roku, właśnie celem uniknięcia takic sytuacji. Wysłali? Nie? Celowe działanie? Niech się bujają, bo za wyłudzenie też w Polsce można siedzieć.

k.

Data: 2010-02-04 20:26:53
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Problem z PEKAO S.A
Niech się bujają, bo za wyłudzenie też w Polsce można siedzieć.

i tak oto wyjaśniło sie dlaczego odszedł z tego banku Jan Krzysztof Bielecki

wystraszył się odpowiedzialności karnej :P

--

Problem z PEKAO S.A