Problem z Pentagram Vanquish Volt

Data: 2014-11-03 18:54:50
Autor: Zocha
Problem z Pentagram Vanquish Volt
Piszę na tę grupę, bo innej zajmującej się sprzętem nie znam

Mam od paru lat mp3-kę Pentagram Vanquish Volt 4GB.
Używałam jej przez jakiś czas i działała bez zarzutu.
Wszystkie funkcje były sprawne.

Teraz, po jakimś czasie przerwy, chciałam do niej wrócić,
ale mam problem.

Nie dała się włączyć, więc myślałam, że to normalne,
bo bateria się rozładowała. Podłączyłam ją do oryginalnej
ładowarki i wtedy przez cały czas przesuwał się napis
"ładowanie". Trwało to jednak kilka godzin, więc chciałam
ją włączyć, ale nie dało się. Próbowałam kilkakrotnie.
Pokazywało się znowu "ładowanie".

Podłączyłam ją do komputera.
Po próbie włączenia pokazał się napis Writing & Reading
i grafika pokazująca połączenie mp3-ki z komputerem.
Żadne przyciski nie działały.  Nie mogłam jej wyłączyć inaczej
niż przez odłączenie od komputera.
Komputer nie widział zawartości pamięci wewnętrznej mp3-ki.

Po włożeniu karty micro SD 8GB i próbie włączenia pojawił
się znowu napis Writing and Reading i grafika.
Komputer widział zawartość karty SD. Był to właściwie jedyny
pozytywny objaw.

Kilkakrotnie próbowałam ją zresetować, ale to niczego nie
zmieniało. Przytrzymywałam wykałaczkę i krótko i długo.
Po jednym takim krótkim wciśnięciu pojawił się napis
USB Connected, grafika jak poprzednio i ikonka z paskiem
pokazującym ładowanie się baterii.
To ładowanie nie skończyło się, mp3-ki nie dało się włączyć.

Teraz podczas połączenia z ładowarką lub komputerem znowu
pojawia się napis Writing & Reading, natomiast w przypadku
połączenia z komputerem karta micro SD już nie jest wykrywana
przez komputer.

Gdy mp3-ka nie jest połączona ani z ładowarką ani z komputerem
i w tym czasie naciskam Power i przytrzymuję, to na ekranie
wyświetla się przez cały czas "ładowanie", bez przesuwania.
Znika dopiero gdy zwolnię przycisk Power.

Czy można jeszcze coś zrobić żeby mp3-ka ożyła?

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2014-11-03 18:57:45
Autor: Skylla
Problem z Pentagram Vanquish Volt

Czy można jeszcze coś zrobić żeby mp3-ka ożyła?

Spróbuj wgrać od nowa oprogramowanie. Zwykle pomaga.
Można je pobrać ze strony forum Pentagramu.
S.

Data: 2014-11-03 19:04:19
Autor: Zocha

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:m38fmd$it4$1sunflower.man.poznan.pl...

Czy można jeszcze coś zrobić żeby mp3-ka ożyła?

Spróbuj wgrać od nowa oprogramowanie. Zwykle pomaga.
Można je pobrać ze strony forum Pentagramu.
S.

Jak, skoro mp3-ki nie mogę włączyć?
Teraz nawet nie widzi już karty microSD, ale i tak nie wiem
jakby takie oprogramowanie uruchomić z karty microSD.

Ponadto na stronie www.pentagram.pl moja mp3-ka nie jest
wymieniana.

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2014-11-03 19:39:44
Autor: Podmiot Liryczny
Problem z Pentagram Vanquish Volt

Użytkownik "Zocha" >
Użytkownik "Skylla"
[...]

Miałem tego syfa ( w wersji 8gb) i bardzo podobne problemy. Zgłaszałem to do serwisu, ale to ciołki jakich mało. Zamiast naprawiać, wciskali mi go do innej obudowy. W końcu machnąłem ręką, cisnąłem na dno szuflandii i wróciłem do Creativa.
Fakt, ma mniej bajerów (deklarowanych, bo i tak większość to mit - transmiter po chwili używania pierdział, eqalizer miał dwa razy więcej suwaków niż faktycznych możliwości regulacji, a dżwięk sztucznie podbity drażnił uszy - nie wspominam o baterii, bo deklarowali kilka dni nieprzerwanej pracy (chyba cztery - to mnie do niego przekonało) a w rzeczywistości wysiadał po kilku (max kilkunastu) godzinach.
Daruj sobie reanimacje tego trupa, tym bardziej, że większośc telefonów ma dziś lepsze mp 3;)

--
LP

Data: 2014-11-03 19:53:32
Autor: Zocha
Problem z Pentagram Vanquish Volt
Daruj sobie reanimacje tego trupa,
U mnie całkiem dobrze się spisywała,  a transmiter
działał bez zarzutu.
Teraz znowu po połączeniu do komputera karta microSD
jest na komputerze widoczna, mogę na nią przeciągać pliki
i z niej pliki usuwać. Czyli mam pendrive'a :-)

Co do ładowania, to odbywało się ono chyba tylko wtedy,
gdy mp3-kę podłączyłam do komputera i po krótkim resecie
pokazało się USB Connected i ikonka pokazująca ładowanie
baterii. Niestety, nie udaje mi się tej sytuacji powtórzyć.
Chociaż do końca nie wiem czy tak naprawdę w tym czasie
mp3-ka się ładowała.

Natomiast ładowania z oryginalnej ładowarki tak naprawdę
nie było, bo zielona dioda na niej nie zmieniła się na czerwoną.
Sprawdziłam to także na innej ładowarce przeznaczonej do
tego rodzaju sprzętu i także oznaki ładowania na niej nie było.

PiteR napisał:
Trzeba rozebrać mp3 i sprawdzić voltomierzem napięcie
na akumulatorze.
Na pewno sama tego nie zrobię, nie mówiąc już o tym, że nie mam
voltomierza. :-(

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2014-11-03 20:04:09
Autor: PiteR
Zocha pisze tak:

Trzeba rozebrać mp3 i sprawdzić voltomierzem napięcie na
akumulatorze.
Na pewno sama tego nie zrobię, nie mówiąc już o tym, że nie mam
voltomierza. :-(

w kerfurze 9.99zł śrubokręcik wiha w casto 16zł :)

--
Piter

Data: 2014-11-03 20:09:22
Autor: Skylla
Problem z Pentagram Vanquish Volt

Jak, skoro mp3-ki nie mogę włączyć?
Można wgrać soft nawet wtedy.
Byle program ją zobaczył.
Ratowałem tak już Volta.
Mogę ci wysłać pliki na priv.
S.

Data: 2014-11-03 22:55:24
Autor: Zocha

Jak, skoro mp3-ki nie mogę włączyć?
Można wgrać soft nawet wtedy.
Byle program ją zobaczył.
Ratowałem tak już Volta.
Mogę ci wysłać pliki na priv.
S.

Odpowiadam także na grupie, żeby wszyscy dowiedzieli się,
że po wgraniu oprogramowania moja mp3-ka działa !!!
Bardzo się cieszę i jestem bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2014-11-04 01:39:44
Autor: PiteR
Zocha pisze tak:

Odpowiadam także na grupie, żeby wszyscy dowiedzieli się,
że po wgraniu oprogramowania moja mp3-ka działa !!!
Bardzo się cieszę i jestem bardzo wdzięczna.

Należy omijać z daleka tę dziadowską markę. Kiedyś popełniłem ten błąd i kupiłem router.

--
Piter

Data: 2014-11-08 11:08:13
Autor: \(c\)RaSz
Problem z Pentagram Vanquish Volt
Użytkownik "Zocha" <Z@Z.pl> napisał w
:
: Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał
: w
: news:m38jsm$cdk$1sunflower.man.poznan.pl...
: >
:
: > Można wgrać soft (...)
: >
: > S.
:
: Odpowiadam także na grupie, żeby wszyscy dowiedzieli się,
: że po wgraniu oprogramowania moja mp3-ka działa !!!
: Zocha
:

Cała ta historia jest niepodważalnym dowodem, że ta cała elektronika nie
działa za sprawą elektro-nów, ale jest we władaniu gno-mów! Czyli: nigdy nie
zgadniesz, dlaczego i kiedy — przestanie. No bo rozpatrzmy opisany przez
Zochę przypadek:

  1.. Nabyła odtwarzacz Pentagram, i ten działał sobie bez problemĂłw:
"Wszystkie funkcje były sprawne".
  2.. MP-trĂłjka poleĹźała jakiś czas na półce, co przecieĹź nie powinno
zaszkodzić  _softowi_  — a co najwyĹźej akumulatorkowi!
  3.. A jednak po okresie "kwarantanny" — zbiesił się soft! — i wgranie
nowego reanimowało kapryśnego Vanquish'a...

No to niech ktoś mądry wytłumaczy: jaki był mechanizm takiej awarii
_oprogramowania_?! Jedyne wytłumaczenie to owe gnomy. Które, w
przeciwieństwie do krasnoludków, są nieodmiennie złośliwe...

  ____________________________

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak
troskliwie dbają o swój elektorat, że i pokrzywdzonych,
i wyzyskiwanych... przybywa!

Data: 2014-11-04 17:06:59
Autor: Podmiot Liryczny
Problem z Pentagram Vanquish Volt

Użytkownik "Skylla"
Można wgrać soft nawet wtedy.
Byle program ją zobaczył.
Ratowałem tak już Volta.
Mogę ci wysłać pliki na priv.

Jeśli możesz to prześlij i mi.
Co prawda do słuchania volta nie wrócę, ale gdyby był sprawny, to miałbym komu go podarować.

--
LP

Data: 2014-11-05 11:37:04
Autor: Skylla
Problem z Pentagram Vanquish Volt
W dniu 2014-11-04 17:06, Podmiot Liryczny pisze:

Użytkownik "Skylla"
[...]

Nie dochodzi na ten mail.

Data: 2014-11-07 16:21:37
Autor: Podmiot Liryczny

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:m3curp$sh4$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Dzięki za pliki, ale mój po kilkuletnim zapomnieniu odszedł najwyraźniej do Krainy Wiecznego Remondisu.
Na razie sobie odpuszczam, ale może kiedyś do tego wrócę.
Pozdr.

--
LP

Data: 2014-11-07 17:51:15
Autor: Zocha
Problem z Pentagram Vanquish Volt
Dzięki za pliki, ale mój po kilkuletnim zapomnieniu odszedł najwyraźniej do Krainy Wiecznego Remondisu.
Na razie sobie odpuszczam, ale może kiedyś do tego wrócę.

A mój, po reanimacji, znowu bardzo ładnie działa.  :-)

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2014-11-08 00:14:24
Autor: Podmiot Liryczny
Problem z Pentagram Vanquish Volt

Użytkownik "Zocha"
Dzięki za pliki, ale mój po kilkuletnim zapomnieniu odszedł najwyraźniej do Krainy Wiecznego Remondisu.
Na razie sobie odpuszczam, ale może kiedyś do tego wrócę.

A mój, po reanimacji, znowu bardzo ładnie działa.  :-)

Mój też by ruszył, ale nie chce 'wstać' - black scren i system go nie widzi.

Ale tak już w życiu jest: jedni mają szczęście w technologii - inni w miłości;)

--
LP

Data: 2014-11-08 10:19:42
Autor: Zocha
Problem z Pentagram Vanquish Volt
Ale tak już w życiu jest: jedni mają szczęście w technologii - inni w miłości;)

To przysłowie cytują tylko ci, którym w jednej z tych dziedzin się
nie wiedzie. :-)
Nikt nie obiecywał, że życie będzie sprawiedliwe. ;-)

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2014-11-08 12:12:47
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Sat, 8 Nov 2014 10:19:42 +0100, Zocha napisał(a):

Ale tak już w życiu jest: jedni mają szczęście w technologii - inni w miłości;)

To przysłowie cytują tylko ci, którym w jednej z tych dziedzin się
nie wiedzie. :-)

To prawda :-)

Nikt nie obiecywał, że życie będzie sprawiedliwe. ;-)

Chcesz przez to powiedziec, ze Tobie w obu nie poszlo? :-)
 --
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-11-08 12:46:49
Autor: Zocha
Problem z Pentagram Vanquish Volt
Nikt nie obiecywał, że życie będzie sprawiedliwe. ;-)

Chcesz przez to powiedziec, ze Tobie w obu nie poszlo? :-)

Wręcz przeciwnie. :-)

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2014-11-08 13:54:33
Autor: Podmiot Liryczny
Problem z Pentagram Vanquish Volt

UĹźytkownik "Zocha"

Nikt nie obiecywał, że życie będzie sprawiedliwe. ;-)

Chcesz przez to powiedziec, ze Tobie w obu nie poszlo? :-)

Wręcz przeciwnie. :-)

Rozumiem z tego, Ĺźe poprzednia informacja:
A mĂłj, po reanimacji, znowu bardzo ładnie działa.  :-)
dotyczyła dwóch sfer, technologicznej i partnerskiej?
--
LP ;)

Data: 2014-11-08 14:05:29
Autor: Zocha
Problem z Pentagram Vanquish Volt
Rozumiem z tego, Ĺźe poprzednia informacja:
A mĂłj, po reanimacji, znowu bardzo ładnie działa.  :-)
dotyczyła dwóch sfer, technologicznej i partnerskiej?
Dyskusja schodzi na dziwne tory, z pewnością nie mające
nic wspólnego z tematyką grupy.
Proponuję EOT.

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2014-11-08 17:05:58
Autor: Podmiot Liryczny
Problem z Pentagram Vanquish Volt

UĹźytkownik "Zocha"

Proponuję EOT.

EOT.
Gomenasai

Pozdr.

--
LP

Data: 2014-11-03 19:48:42
Autor: PiteR
Zocha pisze tak:

Komputer nie widział zawartości pamięci wewnętrznej mp3-ki.

Niektóre mp3 niestety potrzebują do działania żeby wewnętrzny akumulator był sprawny i naładowany. Jeśli akumulator padł i nie ładuje sie już to nie dostaniesz się do mp3 komputerem po usb pomimo że usb dostarcza zasilanie +5v z kompa.

Trzeba rozebrać mp3 i sprawdzić voltomierzem napięcie na akumulatorze. Na próbę można odlutować akumulator i podać obce +3.7v zamiast akumulatora. Jeśli mp3 odżyje to warto kupić nowy akumulator.

Jeśli nie odżyje to warto dobrze rozgrzać staw barkowy i celnym rzutem posłać mp3 do Remondisu.

--
Piter

Problem z Pentagram Vanquish Volt