Problem z SE w995

Data: 2009-08-16 23:10:58
Autor: Lech
Problem z SE w995
Na moim SE w995 nie mogę odtwarzać plików mp4. Firmowo w telefonie był umieszczony promocyjny filmik w tym formacie i wszystko hulało, a kiedy sam przekonwertuję sobie plik na format mp4 i wrzucam do telefonu, to on nie chce odtwarzać :(. Czegoś nie wiem? Są jakieś dwa rodzaje mp4???

Kiedy konwertuję do 3gp z odpowiednio dobrą jakością britate dźwięku i obrazu - jakość filmików powala :) Ale w mp4 można uzyskać jeszcze lepszą jakość, a nie mogę tych plików odtwarzać...

Kochana redakcjo, co robić?

Lech

Problem z SE w995