Problem z SIMem Playa - telefon sam odbiera rozmowy

Data: 2009-06-06 19:38:53
Autor: Marcin Lubojański
Problem z SIMem Playa - telefon sam odbiera rozmowy
Witam
Mam PDA Eten X500. Z innymi kartami SIM działa poprawnie. Po włożeniu playa dzieją się dziwne rzeczy...
Jak ktoś do mnie dzwoni połącznie od razu pojawia się w "missed calls" przy czym zostaje też automatycznie odebrane (dodatkowo przeważnie jeżeli dam radę zacząć rozmowę na czas to druga strona i tak nic nie słyszy). Resetowałem PDA, zmieniałem ustawienia dzwonków - żadnego efektu. Po włożeniu innej karty SIM (nie playa) wszystko wraca do normy.
Ktoś miał podobny problem?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-06-06 19:58:09
Autor: darnok
In news:h0e9j9$1hp$1news.onet.pl, *Marcin Lubojański* wrote:
[...]

sprobuj w innym telefonie.
wymien karte.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-06-06 20:15:48
Autor: Marcin Lubojański
darnok wrote:
[...]

"Feralna" karta w starej Nokii działa poprawnie. SIM Orange w Etenie też. Po przełożeniu SIMów z powrotem znowu nie działa w Etenie.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-06-06 22:13:55
Autor: Maciek
Problem z SIMem Playa - telefon sam odbiera rozmowy
Użytkownik "Marcin Lubojański"

"Feralna" karta w starej Nokii działa poprawnie. SIM Orange w Etenie też. Po przełożeniu SIMów z powrotem znowu nie działa w Etenie.

OIDP chodzi tu o ilość styków na karcie sim. W punkcie sprzedaży Play powinni temu zaradzić, czyli wymienić kartę.

Maciek.

Data: 2009-06-08 08:59:04
Autor: Marcin Lubojański
Maciek wrote:
[...]

Naprawiło się po włożeniu do innego telefonu z Windows Mobile.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Problem z SIMem Playa - telefon sam odbiera rozmowy