Problem z SMS'em ...

Data: 2009-04-04 15:17:55
Autor: Tomy M.
Problem z SMS'em ...
Hej!

 Telefon LG Shine sieć HEYAH.
Dostałem SMS'a któego nie mogę skasować, pojawia
się i znika w odstępach ok 1 sekundy.
Jedyna możliwość jaka mi przychodzi do glowy
to skasowanie wszystkich SMS'ów na raz ... ale
to nie rozwiązanie, a proteza rozwiązania.
Gdy próbuję go skasować otrzymuję informację o
tym że jest pobierany i nie można go skasować.
 Być może to jakiś MMS, nie mam skonfigurowanego
odbioru MMS bo SMS'y wysyłane z automatycznego
konfiguratora HEYAH nie dochodzą do mnie po ich
wysłaniu ze strony.
  Konfiguracja ręczna jest w tym telefonie totalnie
niezrozumiała, udalo mi się ustawić Internet
i nie chcę już tamgrzebać.
Nie interesuje mnie odbieranie MMS'ów, mogą
dla mnie nie istnieć.

Przeszukałem net i nie zauważyłem aby ktoś
się z czymś takim spotkał.

Nie przeszkadzałby mi to ale ten SMS'es
owoduje rozładowanie baterii w ciągu 2-3 godzin.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-04-04 16:39:44
Autor: Tomy M.
Problem z SMS'em ...
Dałem radę ...
To prawdopodobnie MMS, gdy SHINE nie jest
skonfigurowany pod MMS tak się zachowuje.
Należy wybrać pojawiającą się i znikającą
wiadomość a następnie OPCJE -> ANULUJ
Przerwie to pobieranie wiadomości.
.... ja wszystko w SHINE jest to dosyć
trudne do domyślenia się.
To wybitnie nieergonomiczny telefon, ale
ma doskonały kształt i jest solidnie wykonany.

--

Tomy M. www.ansibl.com