Data: 2015-02-28 14:42:00 | |
Autor: maX | |
Problem z SSD pro¶ba o pomoc w diagnozie | |
Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mcsbg3$es6$1node2.news.atman.pl... Pacjent to Plextor M5M 128GB mSata służ±cy jako dysk systemowy. Użyć narzędzia diagnostycznego producenta tego SSD (Plextool). Pozatym elektronicznie chyba jest sprawny (skoro tylko z miejscem na dane s± problemy, a sam dysk jest prawidłowo rozpoznawany, SMART też nie zgłasza problemów), więc możesz spróbowac zaktualizować firmware (chyba że już jest najnowszy). |
|
Data: 2015-02-28 16:42:32 | |
Autor: Wiwo | |
Problem z SSD pro¶ba o pomoc w diagnozie | |
Użytkownik "maX" <averwywal@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mcsht3$t0m$1mx1.internetia.pl... Użyć narzędzia diagnostycznego producenta tego SSD (Plextool). Pozatym elektronicznie chyba jest sprawny (skoro tylko z miejscem na dane s± problemy, a sam dysk jest prawidłowo rozpoznawany, SMART też nie zgłasza problemów), więc możesz spróbowac zaktualizować firmware (chyba że już jest najnowszy). Dzięki za podpowiedĽ. Nowy firmware pomógł. Swoj± drog± ciekawe co spieprzyli w poprzednim, że nagle nie dało się z dysku korzystać... Wiwo |
|