Problem z SubEditem

Data: 2012-07-17 10:31:54
Autor: Mirek Ptak
Problem z SubEditem
Dnia 2012-07-16 17:57,  *K* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Nie znam innego programu służącego do edycji
napisów.

SubtitleWorkshop - polecam

Do odtwarzania moim zdaniem nic lepszego nie ma niż Media Player Classic Home Cinema.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-07-17 16:23:50
Autor: K
Problem z SubEditem
SubtitleWorkshop - polecam

Dziękuję.
Jest może gdzieś jakiś tutorial lub coś w tym rodzaju?
Nie chce mi się kolejnego programu rozgryzać metodą
prób i błędów. :-(

Do odtwarzania moim zdaniem nic lepszego nie ma niż
Media Player Classic  Home Cinema.
Zgadzam się i też używam.

Data: 2012-07-18 07:55:55
Autor: Mirek Ptak
Problem z SubEditem
Dnia 2012-07-17 16:23,  *K* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
SubtitleWorkshop - polecam

Dziękuję.
Jest może gdzieś jakiś tutorial lub coś w tym rodzaju?
Nie chce mi się kolejnego programu rozgryzać metodą
prób i błędów. :-(

Google Twoim przyjacielem :)
np.:
http://www.videoaudio.pl/readarticle.php?article_id=43

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-07-18 19:57:01
Autor: K
Problem z SubEditem
[...]

Bardzo dziękuję.
Po zainstalowaniu programu dostępny jest dość obszerny Help.
Nie wiem jednak czy odpowie na wszystkie moje pytania.
To wychodzi dopiero w praniu, a jak wiadomo diabeł tkwi
w szczegółach. :-)

Problem z SubEditem