Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Problem z TP SA

Problem z TP SA

Data: 2011-04-04 10:30:23
Autor: Anna
Problem z TP SA
Witam Grupowiczów. Kilka lat temu założyłam telefon z TP SA. Otrzymałam numer po Urzędzie
Skarbowym. Do dnia dzisiejszego ludzie dzwonią pod ten numer od rano myśląc, że
to numer skarbówki. Od kilku lat próbuje zmienić ten numer, ale TP upiera się,
że za zmianę mam zapłacić z własnej kieszeni. Jestem starszą i schorowaną osobą.
Proszę o poradę, co mam w tej sytuacji robić, gdzie pisać ? Proszę o pomoc.

Pozdrawiam, Anna

--


Data: 2011-04-04 10:39:13
Autor: wiatrak
Problem z TP SA

Użytkownik "Anna" <annagator@onet.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000724.4d99819fnewsgate.onet.pl...
Witam Grupowiczów.

Kilka lat temu założyłam telefon z TP SA. Otrzymałam numer po Urzędzie
Skarbowym. Do dnia dzisiejszego ludzie dzwonią pod ten numer od rano myśląc, że
to numer skarbówki. Od kilku lat próbuje zmienić ten numer, ale TP upiera się,
że za zmianę mam zapłacić z własnej kieszeni. Jestem starszą i schorowaną osobą.
Proszę o poradę, co mam w tej sytuacji robić, gdzie pisać ? Proszę o pomoc.



Spróbuj tutaj
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=279&news_id=1834&layout=4&page=text


wiatrak

Data: 2011-04-04 12:05:01
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Problem z TP SA
W dniu 2011-04-04 10:30, Anna pisze:
Witam Grupowiczów.

Kilka lat temu założyłam telefon z TP SA. Otrzymałam numer po Urzędzie
Skarbowym. Do dnia dzisiejszego ludzie dzwonią pod ten numer od rano myśląc, że
to numer skarbówki. Od kilku lat próbuje zmienić ten numer, ale TP upiera się,
że za zmianę mam zapłacić z własnej kieszeni. Jestem starszą i schorowaną osobą.
Proszę o poradę, co mam w tej sytuacji robić, gdzie pisać ? Proszę o pomoc.


Pewnie sprawa była załatwiana "na gębę" z błekitną linią?
Proponuję pisemnie, listem poleconym, z powołaniem się na art. 69 ustawy Prawo telekomunikacyjne:
"Abonent publicznej sieci telefonicznej może żądać zmiany przydzielonego numeru, jeżeli wykaże, że korzystanie z przydzielonego numeru jest uciążliwe"

oraz regulaminu tp, § 28, pkt. 1
"Abonent może żądać zmiany przydzielonego numeru zakończenia
sieci, jeżeli korzystanie z przydzielonego numeru jest dla Abonenta
uciążliwe, występując w tym zakresie do TP z wnioskiem w formie
pisemnej. We wniosku Abonent wykazuje, że korzystanie z przydzielonego
numeru jest uciążliwe, w szczególności opisuje i wyjaśnia na
czym polega uciążliwość. Jeżeli polega ona na uciążliwych połączeniach,
to Abonent podaje ich przybliżone daty i godziny"

Data: 2011-04-04 13:33:16
Autor: Telesfor
Problem z TP SA

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>
napisał w wiadomości news:inc54b$umr$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-04 10:30, Anna pisze:

[...]
.. Od kilku lat próbuje zmienić ten numer, ale TP
upiera się,
że za zmianę mam zapłacić z własnej kieszeni. Jestem starszą i
schorowaną osobą.
Proszę o poradę, co mam w tej sytuacji robić, gdzie pisać ? Proszę
o pomoc.


Pewnie sprawa była załatwiana "na gębę" z błekitną linią?
Proponuję pisemnie, listem poleconym, z powołaniem się na art. 69
ustawy Prawo telekomunikacyjne:
[..]"

oraz regulaminu tp, § 28, pkt. 1
[...]
"


Przepisy są śliczne....

Jest jeszcze opis całej procedury:
ROZPORZADZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 17 czerwca 2009 r. w
sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach
telefonicznych
(Dz.U. 2009, 97, 810)

W żadnym przepisie nie ma, że ma zrobić to za darmo. Niestety. Jedynie
przy przenośności numerów jest wzmianka (art. 71), że ma być za darmo,
a to jest przypadek z art. 69.

W cenniku TPSA nie zalazłem ile to miałoby kosztować,a wiec....???


--
Telesfor BAUDOT

Data: 2011-04-04 13:57:07
Autor: Kamil
Problem z TP SA
Dnia Mon, 4 Apr 2011 13:33:16 +0200, Telesfor napisał(a):

W cenniku TPSA nie zalazłem ile to miałoby kosztować,a wiec....???

Za "numer" już płaciłeś przy podłączeniu do sieci. Teraz to tylko "zmiana".
Skoro nie ma w cenniku - to nie ma opłaty :)

Data: 2011-04-04 12:37:15
Autor: Andrzej Ława
Problem z TP SA
W dniu 04.04.2011 10:30, Anna pisze:
Witam Grupowiczów. Kilka lat temu założyłam telefon z TP SA. Otrzymałam numer po Urzędzie
Skarbowym. Do dnia dzisiejszego ludzie dzwonią pod ten numer od rano myśląc, że
to numer skarbówki. Od kilku lat próbuje zmienić ten numer, ale TP upiera się,
że za zmianę mam zapłacić z własnej kieszeni. Jestem starszą i schorowaną osobą.
Proszę o poradę, co mam w tej sytuacji robić, gdzie pisać ? Proszę o pomoc.

Jest kilka wyjść, przy czym IMHO najlepsze są wyjścia nie leżące w
temacie tej grupy, czyli zmiana operatora. W skrajnym przypadku - na
VoIP (internet masz).

Data: 2011-04-04 13:16:59
Autor: Smok Eustachy
Problem z TP SA
Dnia Mon, 04 Apr 2011 10:30:23 +0200, Anna napisał(a):

Witam Grupowiczów.

Kilka lat temu założyłam telefon z TP SA. Otrzymałam numer po Urzędzie
Skarbowym. Do dnia dzisiejszego ludzie dzwonią pod ten numer od rano
myśląc, że to numer skarbówki. Od kilku lat próbuje zmienić ten numer,
ale TP upiera się, że za zmianę mam zapłacić z własnej kieszeni. Jestem
starszą i schorowaną osobą. Proszę o poradę, co mam w tej sytuacji
robić, gdzie pisać ? Proszę o pomoc.

Gdzie i kiedy to było zgłaszane?
Czy była informacja przekazana, że po urzędzie i skarbowym?

Problem z TP SA

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona