Data: 2011-04-04 10:30:23 | |
Autor: Anna | |
Problem z TP SA | |
Witam Grupowiczów. Kilka lat temu założyłam telefon z TP SA. Otrzymałam numer po Urzędzie
Skarbowym. Do dnia dzisiejszego ludzie dzwonią pod ten numer od rano myśląc, że to numer skarbówki. Od kilku lat próbuje zmienić ten numer, ale TP upiera się, że za zmianę mam zapłacić z własnej kieszeni. Jestem starszą i schorowaną osobą. Proszę o poradę, co mam w tej sytuacji robić, gdzie pisać ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam, Anna -- |
|
Data: 2011-04-04 10:39:13 | |
Autor: wiatrak | |
Problem z TP SA | |
Użytkownik "Anna" <annagator@onet.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000724.4d99819fnewsgate.onet.pl... Witam Grupowiczów. Spróbuj tutaj http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=279&news_id=1834&layout=4&page=text wiatrak |
|
Data: 2011-04-04 12:05:01 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Problem z TP SA | |
W dniu 2011-04-04 10:30, Anna pisze:
Witam Grupowiczów. Pewnie sprawa była załatwiana "na gębę" z błekitną linią? Proponuję pisemnie, listem poleconym, z powołaniem się na art. 69 ustawy Prawo telekomunikacyjne: "Abonent publicznej sieci telefonicznej może żądać zmiany przydzielonego numeru, jeżeli wykaże, że korzystanie z przydzielonego numeru jest uciążliwe" oraz regulaminu tp, § 28, pkt. 1 "Abonent może żądać zmiany przydzielonego numeru zakończenia sieci, jeżeli korzystanie z przydzielonego numeru jest dla Abonenta uciążliwe, występując w tym zakresie do TP z wnioskiem w formie pisemnej. We wniosku Abonent wykazuje, że korzystanie z przydzielonego numeru jest uciążliwe, w szczególności opisuje i wyjaśnia na czym polega uciążliwość. Jeżeli polega ona na uciążliwych połączeniach, to Abonent podaje ich przybliżone daty i godziny" |
|
Data: 2011-04-04 13:33:16 | |
Autor: Telesfor | |
Problem z TP SA | |
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:inc54b$umr$1news.onet.pl... W dniu 2011-04-04 10:30, Anna pisze: [...] .. Od kilku lat próbuje zmienić ten numer, ale TP [..]"upiera się, [...] " Przepisy są śliczne.... Jest jeszcze opis całej procedury: ROZPORZADZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 17 czerwca 2009 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz.U. 2009, 97, 810) W żadnym przepisie nie ma, że ma zrobić to za darmo. Niestety. Jedynie przy przenośności numerów jest wzmianka (art. 71), że ma być za darmo, a to jest przypadek z art. 69. W cenniku TPSA nie zalazłem ile to miałoby kosztować,a wiec....??? -- Telesfor BAUDOT |
|
Data: 2011-04-04 13:57:07 | |
Autor: Kamil | |
Problem z TP SA | |
Dnia Mon, 4 Apr 2011 13:33:16 +0200, Telesfor napisał(a):
W cenniku TPSA nie zalazłem ile to miałoby kosztować,a wiec....??? Za "numer" już płaciłeś przy podłączeniu do sieci. Teraz to tylko "zmiana". Skoro nie ma w cenniku - to nie ma opłaty :) |
|
Data: 2011-04-04 12:37:15 | |
Autor: Andrzej Ława | |
Problem z TP SA | |
W dniu 04.04.2011 10:30, Anna pisze:
Witam Grupowiczów. Kilka lat temu założyłam telefon z TP SA. Otrzymałam numer po Urzędzie Jest kilka wyjść, przy czym IMHO najlepsze są wyjścia nie leżące w temacie tej grupy, czyli zmiana operatora. W skrajnym przypadku - na VoIP (internet masz). |
|
Data: 2011-04-04 13:16:59 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Problem z TP SA | |
Dnia Mon, 04 Apr 2011 10:30:23 +0200, Anna napisał(a):
Witam Grupowiczów.Gdzie i kiedy to było zgłaszane? Czy była informacja przekazana, że po urzędzie i skarbowym? |