Problem z TP i przepustowością 20Mb/s

Data: 2011-04-03 11:45:57
Autor: disign
Problem z TP i przepustowością 20Mb/s
Witam
mam taką sprawę mianowicie podpisałem aneks do umowy z tp na internet
o przepustowości 20mb/s i teraz dowiedziałem się że nie mogę mieć tych
20 mega bo brak możliwości technicznych , mimo że na centrali
parametry są bardzo dobre i problemem jest zanik sygnału i że z 20mega
według technika tp dociera do mnie tylko 10 i że u mnie da się tylko
10. Pokaże wam zdjęcie jak wygląda skrzynki TP ,która stoi na początku
mojej ulicy i chciał bym się dowiedzieć czy według was taki wygląd
skrzynki może mieć wpływ na gubienie sygnału?

http://images39.fotosik.pl/769/b93a9d1115711c0agen.jpg

Data: 2011-04-03 21:27:49
Autor: B.G
On Sun, 03 Apr 2011 20:45:57 +0200, disign <klepa@poczta.onet.pl>  wrote:

początku
mojej ulicy i chciał bym się dowiedzieć czy według was taki wygląd
skrzynki może mieć wpływ na gubienie sygnału?

Oczywiście.
Ze zdjęcia wyraźnie widać że są gubione podnośne nr 55, 78 i 245.
Trzeba zmienić zasilacz na 1800W i dołożyć ze 3 core do procesora.

--
B.G

Data: 2011-04-03 22:00:47
Autor: Q
Problem z TP i przepustowością 20Mb/s
Oczywiście.
Ze zdjęcia wyraźnie widać że są gubione podnośne nr 55, 78 i 245.
Trzeba zmienić zasilacz na 1800W i dołożyć ze 3 core do procesora.

dodam, ze otwarte drzwiczki skrzynki (widoczne na zdjeciu)
moga miec wplyw na tlumienie syngalu w srodku pasma
i podbijanie piatej harmonicznej;

moim skromnym zdaniem, to nawet identyfikacja nr po fsk bedzie przeklamana

Data: 2011-04-03 22:15:00
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-04-03 20:45, disign wrote:
Witam
[...]

Wygląd skrzynki nie wpływa na straty sygnału. Ma znaczenie wyłącznie estetyczne (c) PRL.

Data: 2011-04-04 10:16:12
Autor: Peter
  disign napisał:

[...]

Na jakość sygnału internetowego decydujący wpływ ma odległość od centrali np dobrą jakośc dla 6Mb mozna osiągnąć jeszcze przy 1,5 km ale 20 Mb już nie.
Zewnętrzny wygląd skrzynki nie ma tu znaczenia, chyba że środek został znacznie skorodowany
W praktyce to pomiary w terenie, czyli u ciebie, dają odpowiedź jaką przepustowość można wyciągnąć na kokretnej linii.

--
  Peter

Data: 2011-04-04 09:16:50
Autor: disign
On Apr 4, 10:16 am, Peter <komini...@wp.pl> wrote:
  disign napisał:

> [...]

W praktyce to pomiary w terenie, czyli u ciebie, dają odpowiedź jaką przepustowość można wyciągnąć na

Rozumiem to przy jakiej odległości jakość sygnału jest dobra dla 20mb/
s bo ja mam 733metry do centrali.
co do środka skrzynki to moim zdaniem na pewno weszła tam korozja bo
ta skrzynka juz tak wisi otwarta minimum 2 lata
a co do pomiarów w terenie to nie mogę się ich doprosić aby
przyjechali do mnie i zrobili pomiary bo jak do tej pory to tylko
mierzyli na centrali.

Data: 2011-04-05 07:58:46
Autor: Andrzej Ława
W dniu 04.04.2011 18:16, disign pisze:

Rozumiem to przy jakiej odległości jakość sygnału jest dobra dla 20mb/
s bo ja mam 733metry do centrali.

Nic nie rozumiesz... Subtelniejsze sygnały nic ci nie dały do
zrozumienia, więc prosto i bez ogródek: NIE TA GRUPA!

To jest grupa o sprzętowych aspektach komputerów PC, a nie o
telekomunikacji!

Dotarło?

Data: 2011-04-04 12:31:43
Autor: =Marcos=
[...]

Dobrze mówi kolega.
I ważna rzecz - na łączach TP można mieć internet u innych dostawców i oni będą ściemniać, że szybki internet pójdzie. Zaufaj ocenie prędkości TP, bo Netia Ci wciśnie 20Mb licząc, że się nie zorientujesz (takie łącze potem działa, ale dynamicznie negocjuje prędkość połączenia dla warunków łącza) i potem miesiącami będziesz kombinował jak zrobić, żeby zejść na niższą opcję internetu bez wypowiadania umowy, co jest możliwe, ale w praktyce można nie mieć internetu przez kilka tygodni.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-04-04 11:34:52
Autor: Andrzej Ława
W dniu 03.04.2011 20:45, disign pisze:
Witam
mam taką sprawę mianowicie podpisałem aneks do umowy z tp na internet
o przepustowości 20mb/s i teraz dowiedziałem się że nie mogę mieć tych

NTG

Problem z TP i przepustowością 20Mb/s