Problem z TPSA !!

Data: 2012-03-03 13:06:31
Autor: o.rydzyk
Problem z TPSA !!
MH wrote:
- Szanowna Pani, ja nie mam żadnego sraj-boxa, w ogóle nie wiem
co to jest. - No przecież dostał pan od nas!! - Nic nie dostałem,
owszem był u mnie kurier z jakimiś badziewiami od was, ale
go pogoniłem. - Dlaczego pan go pogonił skoro podpisał pan
umowę?! - Proszę mi podać numer tej umowy

te sraj-boxy to urządzenia podsłuchowe, dlatego z taką premedytacją je wprowadzają, zgodnie z wytycznymi rzondu "nasz podsłuch w każdym domu"

Data: 2012-03-03 12:18:08
Autor: MH
Problem z TPSA !!
o.rydzyk <maryja@radio.com.pl> napisał(a):

te sraj-boxy to urządzenia podsłuchowe, dlatego z taką premedytacją je wprowadzają, zgodnie z wytycznymi rzondu "nasz podsłuch w każdym domu"

============

Szanowny Ojcze Doktorze Dyrektorze, czyżbyśmy w epokę Orewelowską wpadli?!
Rok 1984? Coś Jego Pani w tym chyba jest...

MH

Data: 2012-03-03 15:51:13
Autor: witek
Problem z TPSA !!
On 3/3/2012 6:18 AM,  MH wrote:
[...]

nie odpowiadaj kretynom
KF jest do tego

Data: 2012-03-03 23:06:07
Autor: MH
Problem z TPSA !!
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
On 3/3/2012 6:18 AM,  MH wrote:

> ============
>
> Szanowny Ojcze Doktorze Dyrektorze, czyżbyśmy w epokę Orewelowską wpadli?!
> Rok 1984? Coś Jego Pani w tym chyba jest...
>
> MH

nie odpowiadaj kretynom
KF jest do tego

Cholera, masz rację. Umieszczam faceta w piaskownicy !!

MH

Data: 2012-03-04 13:12:31
Autor: Andrzej Lawa
Problem z TPSA !!
W dniu 03.03.2012 13:18,  MH pisze:

[...]

Drug raz dajesz się podpuszczać temu samemu "dziecku neostrady" ;->

Problem z TPSA !!