Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Problem z Trampkiem c.d.

Problem z Trampkiem c.d.

Data: 2011-06-20 13:15:23
Autor: Roman Niewiarowski
Problem z Trampkiem c.d.
W dniu 2011-06-19 13:59, Wojtek Sobociński pisze:
Zaworki iglicowe zmienione

gniazda tez czy same zaworki ? Jesli tylko zaworki to sproboj przelozyc gniazda. I ogladnij dysze za pomoca jakiegos solidnego szkla powiekszajacego czy aby ktos ich drutem nie przepychal.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-06-20 14:07:38
Autor: Wojtek Sobociński
Problem z Trampkiem c.d.
W dniu 2011-06-20 13:15, Roman Niewiarowski pisze:
W dniu 2011-06-19 13:59, Wojtek Sobociński pisze:
Zaworki iglicowe zmienione

gniazda tez czy same zaworki ? Jesli tylko zaworki to sproboj przelozyc
gniazda. I ogladnij dysze za pomoca jakiegos solidnego szkla
powiekszajacego czy aby ktos ich drutem nie przepychal.

Tak zrobie. Wczoraj czyscilem gazniki od gory i mam wrazenie ze po przedmuchaniu stracil wolne obroty, ale nie moge w ogole zrobic porzadnych testow dopoki nie bede mial swiec a co najwazniejsze - reparatury do kranika. Kranik cieknie bo membrana jest dorabiana chalupniczo a mam wrazenie (cholerny brak doswiadczenia) ze dla dzialania calosci wazne jest zeby ten podcisnieniowy system zasilania w paliwo byl sprawny. Jak odpalalem z puszki to strzela z wezyka cisnienia a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.


--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-20 14:26:58
Autor: Roman Niewiarowski
Problem z Trampkiem c.d.
W dniu 2011-06-20 14:07, Wojtek Sobociński pisze:

Tak zrobie. Wczoraj czyscilem gazniki od gory i mam wrazenie ze po
przedmuchaniu stracil wolne obroty, ale nie moge w ogole zrobic
porzadnych testow dopoki nie bede mial swiec a co najwazniejsze -
reparatury do kranika.

Jedno i drugie nie pomoze na zalewanie. Kranik moze byc na pri, a jak zaworek iglicowy trzyma dobrze to nie przecieknie. No i nie wydaje mi sie by kranik mogl powodowac wzbogacenie mieszanki w jednym cylindrze.

dzialania calosci wazne jest zeby ten podcisnieniowy system zasilania w
paliwo byl sprawny.

Tam nie ma podcisnieniowego systemu zasilania. Jest zwykly zaworek ktory otwiera kranik i leje sie paliwo. Rownie dobrze mozesz go wymienic na kranik z wueski, a podcisnienie z silnika zaslepic.

Jak odpalalem z puszki to strzela z wezyka cisnienia
a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.

Mozna. jak wyzej.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-06-21 09:48:19
Autor: Wojtek Sobociński
Problem z Trampkiem c.d.
W dniu 2011-06-20 14:26, Roman Niewiarowski pisze:
W dniu 2011-06-20 14:07, Wojtek Sobociński pisze:

Tak zrobie. Wczoraj czyscilem gazniki od gory i mam wrazenie ze po
przedmuchaniu stracil wolne obroty, ale nie moge w ogole zrobic
porzadnych testow dopoki nie bede mial swiec a co najwazniejsze -
reparatury do kranika.

Jedno i drugie nie pomoze na zalewanie. Kranik moze byc na pri, a jak
zaworek iglicowy trzyma dobrze to nie przecieknie. No i nie wydaje mi
sie by kranik mogl powodowac wzbogacenie mieszanki w jednym cylindrze.

Zmiana świec pomogła (czyszczenie gaźników być może też) - silnik hula :)



Tam nie ma podcisnieniowego systemu zasilania. Jest zwykly zaworek ktory
otwiera kranik i leje sie paliwo. Rownie dobrze mozesz go wymienic na
kranik z wueski, a podcisnienie z silnika zaslepic.


Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru. Kiedy w końcu złożyłem go dobrze (być może) to przestał podawać paliwo - mniejsza membrana ma 3 małe dziurki. Jeśli nie uda się jej łatwo kupić to przerobimy wtedy kranik na grawitacyjny.
Dla zainteresowanych wrzucam linka z forum transalpa o przeróbce kranika:
http://tnij.org/mch7

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-21 09:54:28
Autor: Roman Niewiarowski
Problem z Trampkiem c.d.
W dniu 2011-06-21 09:48, Wojtek Sobociński pisze:

Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru.

Jesli zaworek iglicowy nie trzyma to trzeba cos z tym zrobic. Ale to cos to doprowadzenie do dzialania zaworka, a nie obchodzenie problemu.
Zakladam ze mowiac o cieknieciu masz na mysli gaznik, a nie kranik :)

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-06-21 10:16:18
Autor: Wojtek Sobociński
Problem z Trampkiem c.d.
W dniu 2011-06-21 09:54, Roman Niewiarowski pisze:
W dniu 2011-06-21 09:48, Wojtek Sobociński pisze:

Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru.

Jesli zaworek iglicowy nie trzyma to trzeba cos z tym zrobic. Ale to cos
to doprowadzenie do dzialania zaworka, a nie obchodzenie problemu.
Zakladam ze mowiac o cieknieciu masz na mysli gaznik, a nie kranik :)

Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
Jadę szukać membranki :)


--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-21 10:57:35
Autor: Michał V-R
Problem z Trampkiem c.d.
W dniu 2011-06-21 10:16, Wojtek Sobociński pisze:

Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
Jadę szukać membranki :)

Ale cieknie na zewnatrz? jak nie, to zaworki jak trzymaja to na masz jak na pri i glowy sobie tym nie zawracaj.  zaworki nie puszcza. Juz to ktos napisal wczesniej. Sprawdz jeszcze gniazda zaworkow dla pewnosci



--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-06-21 14:06:04
Autor: Wojtek Sobociński
Problem z Trampkiem c.d.
W dniu 2011-06-21 10:57, Michał V-R pisze:
W dniu 2011-06-21 10:16, Wojtek Sobociński pisze:

Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
Jadę szukać membranki :)

Ale cieknie na zewnatrz? jak nie, to zaworki jak trzymaja to na masz jak
na pri i glowy sobie tym nie zawracaj. zaworki nie puszcza. Juz to ktos
napisal wczesniej. Sprawdz jeszcze gniazda zaworkow dla pewnosci


Cieknie z kranika, ewidentnie. Wlasnie przywiozlem nastepny zestaw kranikowy z larssona, tym razem do cbr 1000 '95, membrany wygladaja na oko na takie same, wymienie te dziurawa i sie okaze.

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-21 15:40:57
Autor: Wojtek Sobociński
Problem z Trampkiem c.d.
W dniu 2011-06-21 10:16, Wojtek Sobociński pisze:
W dniu 2011-06-21 09:54, Roman Niewiarowski pisze:
W dniu 2011-06-21 09:48, Wojtek Sobociński pisze:

Oj, jest, jest, w każdym razie w tym modelu. Cały wieczór go wczoraj
składałem i cały czas ciekł, najpierw od razu, potem po odpaleniu, a
potem po dobrym przegazowaniu i wyłączeniu motoru.

Jesli zaworek iglicowy nie trzyma to trzeba cos z tym zrobic. Ale to cos
to doprowadzenie do dzialania zaworka, a nie obchodzenie problemu.
Zakladam ze mowiac o cieknieciu masz na mysli gaznik, a nie kranik :)

Kranik cieknie, bydlak :) Gaźniki spoko, na nowych świecach odpalił od
razu, ssanie dobrze działa i zamyka się do końca, ustawianie mieszanki
po obu stronach daje efekt (zamykanie śruby składu jednego g. wcześniej
nic nie dawało), wkręca się pięknie na obroty. Zaworki iglicowe dałem
nowe jak ustawiałem poziom paliwa.
Jadę szukać membranki :)


Membrankę kupiłem (ostatni blister w pudełku z zamiennikami :)). Połapałem się wreszcie jak to powinno być złożone, wypchnąłem gumowy trzepień od starej membrany, połączyłem obie aluminiowym łącznikiem, posmarowałem brzegi membran (ranty) smarem silikonowym (błąd?), złożyłem i działa. Nic nie cieknie, moto chodzi jak złoto :D
Dziękuję wszystkim za rady, na pewno wykorzystam je przy następnej okazji.
Pozdro

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-20 14:36:52
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Problem z Trampkiem c.d.
Wojtek Sobociński napisał(a):
a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.

Wezyk ktory idzie od krocca ssacego? Jak go nie zaslepisz to masz gwarantowane lewe powietrze i motur nie bedzie gadal jak trzeba.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2011-06-21 15:37:58
Autor: Wojtek Sobociński
Problem z Trampkiem c.d.
W dniu 2011-06-20 14:36, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Wojtek Sobociński napisał(a):
a nie wiem czy mozna go po prostu zacisnac peanem i tak zostawic.

Wezyk ktory idzie od krocca ssacego? Jak go nie zaslepisz to masz
gwarantowane lewe powietrze i motur nie bedzie gadal jak trzeba.


Ano przerobilem to. Na szczescie sytuacje udalo sie ogarnac. Motor sprawny :D

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Problem z Trampkiem c.d.

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona