Problem z USB hubem w monitorze DELLa

Data: 2011-02-04 11:51:34
Autor: Pszemol
Problem z USB hubem w monitorze DELLa
Czy zdarzyło się Wam co¶ takiego że po kilku godzinach używania
hub USB w monitorze szwankuje i słychać w gło¶nikach plumpkanie
USB rozł±czanych i zał±czanych urz±dzeń?
Mam w monitor wetknięt± myszkę i klawiaturę USB i mnie to boli :-)

Data: 2011-02-04 21:35:19
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Problem z USB hubem w monitorze DELLa
Powitanko,

 słychać w gło¶nikach plumpkanie
USB rozł±czanych i zał±czanych urz±dzeń?

Moim zdaniem najprawdopodobniej masz uwalone (zasniedziale, luzne, skrzywione) styki w zlaczu i/lub kablu. Mozliwy jest tez zimny lut w monitorze (to pieprzone ROHS). U mnie za posrednictwem 2709 bangla "karta" muzyczna UX2, czasem po kilkanascie godzin i nigdy problemow nie bylo. Jedyne problemy mialem z jakims tanim flashem USB, ktory ma zbyt cienki plastik w zlaczu i sobie lata w porcie USB, co czasem powoduje rozlaczanie sie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2011-02-04 15:11:16
Autor: Pszemol
Problem z USB hubem w monitorze DELLa
"Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> wrote in message news:iihnua$28k$1inews.gazeta.pl...
Powitanko,

[...]

Niestety wtyczki siedz± ciasno w gniazdkach monitora.
Przez większ± czę¶ć dnia wszystko bangla jak należy (wła¶nie
piszę to przez klawiaturę tak podł±czon±) ale s± jakie¶ takie
fazy w czasie dnia że co chwilę słyszę w gło¶nikach plum-plum
i napisać niczego się nie da bo się klawiatura wył±cza...

Przełożyłem wtyczkę USB monitora w inne gniazdko USB peceta
i parę godzin był spokój, ale wła¶nie przed chwil± zaczęło znowu
plumpkać... Jaki¶ ¶wirus czy co?

Data: 2011-02-04 23:09:30
Autor: BartekK
Problem z USB hubem w monitorze DELLa
W dniu 2011-02-04 18:51, Pszemol pisze:
Czy zdarzyło się Wam coś takiego że po kilku godzinach używania
hub USB w monitorze szwankuje i słychać w głośnikach plumpkanie
USB rozłączanych i załączanych urządzeń?
Mam w monitor wetkniętą myszkę i klawiaturę USB i mnie to boli :-)
Naprawialem już 2 monitory dell 24" ~3letnie (naprawdę fajne swoją drogą, ips) którym sypał się zasilacz. Objawy pierwsze - zintegrowany czytnik kart szalał, zintegrowany hub usb szalał (zależnie od podłączonych urządzeń mniej lub bardziej). Objawy kolejne - migotanie/pasy na podświetlaniu (interferencja częstotliwości z pwm podświetlania z częstotliwością źle tłumionych tętnień z zasilacza).
Winny - zasilacz, dokładniej wyschnięte kondensatory elektrolityczne. Wymiana na takie same ale lepsze ;) i jak ręką odjął .

Data: 2011-02-05 07:17:30
Autor: dezy
Problem z USB hubem w monitorze DELLa

dokładnie to samo w viewsonikach, najpierw sypie się HUB USB bo nie wydoli prądowo, później szaleje obraz matrycy, na koncu gaśnie

Data: 2011-02-10 09:11:18
Autor: Pszemol
"dezy" <dezy@wp.pl> wrote in message news:iiiq40$u47$2news.onet.pl...
dokładnie to samo w viewsonikach, najpierw sypie się HUB USB bo nie wydoli prądowo, później szaleje obraz matrycy, na koncu gaśnie

Chyba macie rację - mam dwa identyczne monitory ale w różnym
wieku (zbieranina w biurze) i przełączyłem mychę i klawiaturę do
drugiego i problem zniknÄ…Ĺ‚.
Jak będę miał czas to otworzę tamten monitor i wymienię mu kondziołki.

Problem z USB hubem w monitorze DELLa