Problem z USB hubem w monitorze DELLa

Data: 2011-02-04 21:35:19
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Problem z USB hubem w monitorze DELLa
Powitanko,

 słychać w głośnikach plumpkanie
USB rozłączanych i załączanych urządzeń?

Moim zdaniem najprawdopodobniej masz uwalone (zasniedziale, luzne, skrzywione) styki w zlaczu i/lub kablu. Mozliwy jest tez zimny lut w monitorze (to pieprzone ROHS). U mnie za posrednictwem 2709 bangla "karta" muzyczna UX2, czasem po kilkanascie godzin i nigdy problemow nie bylo. Jedyne problemy mialem z jakims tanim flashem USB, ktory ma zbyt cienki plastik w zlaczu i sobie lata w porcie USB, co czasem powoduje rozlaczanie sie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-02-04 15:11:16
Autor: Pszemol
"Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> wrote in message news:iihnua$28k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety wtyczki siedzą ciasno w gniazdkach monitora.
Przez większą część dnia wszystko bangla jak należy (właśnie
piszę to przez klawiaturę tak podłączoną) ale są jakieś takie
fazy w czasie dnia że co chwilę słyszę w głośnikach plum-plum
i napisać niczego się nie da bo się klawiatura wyłącza...

Przełożyłem wtyczkę USB monitora w inne gniazdko USB peceta
i parę godzin był spokój, ale właśnie przed chwilą zaczęło znowu
plumpkać... Jakiś świrus czy co?

Problem z USB hubem w monitorze DELLa