Problem z WRXem

Data: 2009-03-20 00:18:52
Autor: Tomasz Pyra
Problem z WRXem
m pisze:
Czołem,
Mam mały kłopot z Imprezą - niedomaga od wczoraj. Próba dynamicznego ruszenia z 3-4 tysięcy dławi silnik, trzeba sobie sprzęgłem pomóc. Do 120 przyspiesza względnie normalnie, później przyspieszenie na 4-5 biegu nie istnieje. Z gazem w podłodze na dwójce do 5500 rpm kręci się normalnie a później jakby ktoś czas zwolnił. Turbinę raczej wykluczam - do tych 5500 auto jedzie normalnie, bov parska aż miło... Ma ktoś pomysł? Na diagnostykę dopiero w sobotę będę mógł się udać a troszkę się niepokoję... Silnik ej20, może ktoś się spotkał z czymś podobnym?

Ze standardowych przyczyn takich problemów - filtr powietrza, filtr paliwa, świece, przewody, pompa paliwa, turbina...

Data: 2009-03-20 01:26:58
Autor: raczkowski
Problem z WRXem
On 20 Mar, 00:18, Tomasz Pyra <hellf...@spam.spam.spam> wrote:

Ze standardowych przyczyn takich problemów - filtr powietrza, filtr
paliwa, świece, przewody, pompa paliwa, turbina...

czyli tak jak się mniej-więcej spodziewałem... No nic, dziękuję i dam
znać, jak zinwestyguję kłopot :)

POzdrowienia - Maciek

Problem z WRXem