Problem z akumulatorem - długie

Data: 2010-12-05 11:50:00
Autor: Przemysław Czaja
Problem z akumulatorem - długie

Użytkownik "Marcin"

Akumulator Banner 74Ah pracujący w Golfie TDI przy -10 odmówił posłuszeństwa, robię krótkie odcinki po okolo 6 km do pracy i 6 km z pracy. Aku jest prawie nowy kupiłem go w lipcu 2009 - na gwarancji. Oczywiście po naładowaniu w domu śmiga jak nowy.

Stwierdzam, że Banner robi lipne aku, w Astrze miałem przez 7 lat oryginalny aku i gdyby nie to, że córka zostawiła przez kilka dni zapaloną lampkę wnętrza działał by do dziś, niestety rozładował się całkowicie i nie chciał się już później naładować, no to z polecenia kupiłem Bannera - już po 2 latach działał tak jak oryginał Opla po siedmiu.

Problem z akumulatorem - długie