Problem z akumulatorem - długie

Data: 2010-12-05 14:09:16
Autor: ToMasz
Problem z akumulatorem - długie
Marcin pisze:
Witam

Akumulator Banner 74Ah pracujący w Golfie TDI przy -10 odmówił
posłuszeństwa, robię krótkie odcinki po okolo 6 km do pracy i 6 km z
pracy.
meże być jeszcze jedna przyczyna. często w rozrusznikach są 4 szczotki -
2 pary. jak sie jedna para wypali, to rozrusznik powoduje takie objawy
jakie daje słaby aku. Doprowadzając wkońcu do tego ze aku jest słaby i
umiera.

Aku jest prawie nowy kupiłem go w lipcu 2009 - na gwarancji.
Oczywiście po naładowaniu w domu śmiga jak nowy.
wsadź go do innego auta, niewygodne, ale moze akurat zaoszędziesz 3 stówki

Moje pytanie jest takie czy mam go reklamować ???
nie
Procedura reklamacji

Gwarancja na akumulatory to raczej fikcja,
nie. wskaż jego wadę fabryczną, to natychmiast uznają. Za duzo osadu na
dnie akumulatora to nie jego wada fabryczna tylko efekt nieprawidłowych
warunków pracy. jeśli już go zareklamujesz, to zobaczysz (lub nie) co
zniego wypływa. jak wylecą kawałki płyt, jakieś obce śmieci, coś co
wskaże na wadę produkcyjną - wymienią na nowy!

JA robie xsarÄ… HDI takie same tarasy. nawet 2.5 km dziennie. staram sie
jednak łączyć wyjazd do pracy, razem z wyjazdem na zakupy. Czasami
zostawiam auto na tydzeń - dla niego lepiej. PRoblem czy po tygodniu
odpali? akumulator ma 2 lata, wspomniany rozrusznik naprawiłem w zeszłym
roku. (DAwał objawy śmierci rocznego akulmulatora BOSH). Mocno
przymierzam sie do zakupu baterii słonecznej 10W. PRoblem w tym, ze
niema informacji, czy zimą w południe słonecznego dnia, bateria o mocy
10W da mi _w praktyce_ chociaż 5W. jeśli by tak było - opłaca sie.
ToMasz

Problem z akumulatorem - długie