Problem z amortyzatorami.

Data: 2013-08-17 14:52:24
Autor: mankopg
Problem z amortyzatorami.
Witam nie kupiłem Yamahę DT 50 R z 2005r., zauważyłem że jak podnoszę przodnie koło do góry to lagi strasznie tak jakby uderzają. Może jest to normalne a może za mało oleju w lagach, nie wiem prosze o pomoc :)

Data: 2013-08-17 17:42:44
Autor: Grzybol
Problem z amortyzatorami.
Użytkownik "mankopg" <playmankogames@_NOSPAM_gmail.com> napisał w
wiadomości news:2e7c597f654d0ef9357a7194ff22a2bb$1grupy.scigacz.pl...
Witam nie kupiłem Yamahę DT 50 R z 2005r., zauważyłem że jak podnoszę przodnie koło do góry to lagi strasznie tak jakby uderzają. Może jest to normalne a może za mało oleju w lagach, nie wiem prosze o pomoc :)

Czy moze tak?:
Nie witam, nie kupiłem Yamahę DT 50 R nie z 2005r., nie zauważyłem że jak nie podnoszę
 nie przodnie koło do nie góry to nie lagi strasznie tak jakby nie uderzają. Może nie jest to
nie normalne a może nie za mało oleju w nie lagach, nie wiem, nie prosze o pomoc :)

Problem z amortyzatorami.