Problem z atramentem w drukarce - pomocy!

Data: 2010-04-08 19:43:47
Autor: Wahine
Problem z atramentem w drukarce - pomocy!
Witam!

Mam drukarkę Canon iP4300. Używam do niej
zamienników wkładów z tuszem z głowicą.

Ostatnio podejrzanie szybko zużywały się tusze
kolorowe i czarny, ten cienki. Pokazywało to
okienko pojawiające się przy starcie drukowania.

Zajrzałam żeby sprawdzić poziom i okazuje się,
że nie mogę tego zrobić w przypadku pojemnika
PGI-5B (tego grubego) ponieważ pomiędzy tym
skrzydełkiem, które się dociska przy wyjmowaniu
a samym pojemnikiem jest coś w rodzaju czarnego
bolca, który nie pozwala na dociśnięcie tego
skrzydełka.

Zakładam, że ten pojemnik i tak jest pusty, więc
mogę dopuścić jego zniszczenie, ale jak go wyjąć
nie niszcząc drukarki?

Co z tym zrobić? Bardzo proszę pomóżcie.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-08 21:36:51
Autor: Wahine
[...]

Udało mi się ten bolec wydłubać. Pewnie był tam
od początku i do drukowania koloru czarnego były
mieszane tusze kolorowe.
Pierwszy raz kupiłam zamiennik tej firmy. W innych
takiego czegoś nie było.

Pozdrawiam

Problem z atramentem w drukarce - pomocy!