Problem z baterią Nokia 6210

Data: 2009-11-11 22:57:11
Autor: Remek
Problem z baterią Nokia 6210
Witam

Nokia 6210 classic. Mam do niej 3 baterie. Dwie działają prawidłowo, a na jednej telefon wyłącza się po sekundzie. Problem polega na tym, że miernik pokazuje prawidłowe napięcie. Żarówka 4,5V podłączona do baterii świeci długo bez wyraźnego spadku napięcia. Co może byc powodem. Jak diagnozować? Próbowałem Googli pytając o "budowa baterii Nokia 6210", "usterka baterii Nokia 6210", "schemat baterii Nokia 6210" i wynik zawsze jest podobny. Setki sklepów, aukcji itp. Podobnie jest z szukajką Eletrody. Tysiące wyników, ale żaden nie dotyczy tego o co pytam.

Proszę o jakąś radę

Problem z baterią Nokia 6210