Problem z bateria lub telefonem

Data: 2014-02-05 07:20:02
Autor: Serwis
Problem z bateria lub telefonem
Jest sobie telefon z androidem i po pol roku uzytkowania
nagle przestal ladowac Tzn telefon pokazuje ze laduje trwa to normalnie jak zawsze a po odlaczeniu ladowarki jest 70 lub 80 procent a po zrestartowaniu telefonu np. 5 procent.
Co jest uszkodzone Telefon Bateria czy ladowarka?

Data: 2014-02-05 08:57:56
Autor: Alf/red/
Problem z bateria lub telefonem
On 05/02/14 07:20, Serwis wrote:
Co jest uszkodzone

*Ty* pytasz nas??

--
Alf/red/

Data: 2014-02-05 08:58:33
Autor: Malkontent
Problem z bateria lub telefonem
Dnia Wed, 5 Feb 2014 07:20:02 +0100, "Serwis"
<serwisNOSPAM@ifter.com.pl> napisał:

Podł±czę się do pytania. Mam to samo z tabletem.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

-- -
Ta wiadomo¶ć e-mail jest wolna od wirusów i zło¶liwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-02-05 10:45:35
Autor: sqlwiel
W dniu 2014-02-05 08:58, Malkontent pisze:
Dnia Wed, 5 Feb 2014 07:20:02 +0100, "Serwis"
<serwisNOSPAM@ifter.com.pl>  napisał:

Podł±czę się do pytania. Mam to samo z tabletem.

Było, dr±żone.
Eksperymentować z kablami i ładowarkami sprawdzonymi na innych egz.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-02-05 10:56:58
Autor: Chris
Problem z bateria lub telefonem
sqlwiel" <"nick nabazgrał(a):

Podł±czę się do pytania. Mam to samo z tabletem.
Było, dr±żone.
Eksperymentować z kablami i ładowarkami sprawdzonymi na innych egz.

Typowe w tanich tabletach typu Modecom, Gooclecver ....

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2014-02-05 21:54:00
Autor: animka
W dniu 2014-02-05 10:45, sqlwiel pisze:
W dniu 2014-02-05 08:58, Malkontent pisze:
Dnia Wed, 5 Feb 2014 07:20:02 +0100, "Serwis"
<serwisNOSPAM@ifter.com.pl>  napisaĹ‚:

Podłączę się do pytania. Mam to samo z tabletem.

Było, drążone.
Eksperymentować z kablami i ładowarkami sprawdzonymi na innych egz.

Jak już trzeba ekperymentować to na oryginalnych do danego urządzenia.
Można też spróbować rozładować całkowicie baterię i ładować odpowiednią ładowarką od nowa.

--
animka

Problem z bateria lub telefonem