Problem z bootowaniem z USB

Data: 2009-08-30 11:04:07
Autor: Grzegorz Sułek
Problem z bootowaniem z USB
Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote:
Hej

Mam problem z bootowaniem systemu z pendriva usb.

Stworzylem sobie bootowalnego Linuxa na pamieci USB zgodnie z opisem:
http://www.pendrivelinux.com/usb-linux-mint-7-flash-drive-creation-windows/

Zapomnij o tej instrukcji i użyj tego oto narzędzia. Wybierz z listy dystrybucje Mint czy tam jaką chcesz umieścić na pendrive potem parę kliknięć i będzie.

http://unetbootin.sourceforge.net/

Niejednokrotnie instrukcje na stronach autorów dystrybucji nie działały
a unetbootin radzi sobie znakomicie.
Daj znać czy się powiodło.

--
gs

Data: 2009-08-30 08:29:33
Autor: Rafal M
Problem z bootowaniem z USB
On 30 Sie, 13:04, Grzegorz Sułek <gsu...@student.sgh.waw.pl> wrote:

[...]

Zaraz sproboje, zeby zobaczyc czy zbootuje z USB.

Co do tego programu: problem jest taki, ze ten program tworzy chyba
tylko cos w rodzaju LiveCD na USB.
A ten sposob ktorym ja robie tworzy przenosny system na USB - zapisuja
sie wszytskie ustawienia, tapety, dodatkowe oprogramowanie itd.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-08-30 09:01:27
Autor: Rafal M
Problem z bootowaniem z USB
On 30 Sie, 17:29, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

Zaraz z proboje, zeby zobaczyc czy zbootuje z USB.

[...]

I jestem po probie - niestety to samo :(
Pen jest wlozony w gniazdo USB przy restarcie kompa, wchodze do menu
bootowania (F12 na plytach Gigabyta) wybieram USB-HDD (do wyboru jest
jeszcze USB-CD, USB-ZIP) i nic... bootuje z HDD :(

Pozdrawwiam
Rafal

Data: 2009-08-30 18:06:17
Autor: Animka
Problem z bootowaniem z USB
Rafal M pisze:
[...]

To ustaw na USB-CD i zobacz czy się będzie botowało.

--
animka

Problem z bootowaniem z USB