Problem z czytnikiem kart pamici

Data: 2011-10-26 17:45:17
Autor: rageofhonor
Problem z czytnikiem kart pamici

Uytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisa w wiadomoci news:4e95c242$0$8443$65785112news.neostrada.pl...
Czytnik firmy SIYOTEAM. Po podczeniu do PC pokazuje nie poprawnie zdjcia na karcie SD. Jakie przebarwienia itd. Co moe by przyczyn? Na starym laptopie nie ma problemu.

 Dzisiaj sprawdziem logi i mi wyszo co takiego:

Typ zdarzenia: Ostrzeenie
rdo zdarzenia: Disk
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 51
Data:  2011-10-26
Godzina:  17:33:51
Uytkownik:  Brak
Komputer: DOM
Opis:
Podczas operacji stronicowania wykryto bd urzdzenia \Device\Harddisk1\D.

Taki bd wystpuje po podczeniu czytnika pod USB i przegldaniu zdj.

Czy ta informacja co moe wyjani?

Data: 2011-10-26 17:49:55
Autor: Rafał Łukawski
Problem z czytnikiem kart pamięci
On 2011-10-26 17:45, rageofhonor wrote:

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czytnik firmy SIYOTEAM. Po podłączeniu do PC pokazuje nie poprawnie
zdjęcia na karcie SD. Jakieś przebarwienia itd. Co może być przyczyną?
Na starym laptopie nie ma problemu.

Dzisiaj sprawdziłem logi i mi wyszło coś takiego:

Typ zdarzenia: Ostrzeżenie
Źródło zdarzenia: Disk
Data: 2011-10-26
Godzina: 17:33:51
Użytkownik: Brak
Komputer: DOM
Opis:
Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia \Device\Harddisk1\D.

Taki błąd występuje po podłączeniu czytnika pod USB i przeglądaniu zdjęć.

Czy ta informacja coś może wyjaśnić?

Kiedys wnioskowalem by grupe .pecet nazwac inaczej (cos ala hardware), ale byly protesty..

Dzieki temu mamy powyzsze rodzynki, dzieci neostrady - pod Unixem nie ma urzadzenia \Device\HardDi

Data: 2011-10-26
Godzina: 17:33:51
[...]

Co, to może nie jest problem hardwareowy?
Już ten przeklęty czytnik doprowadza mnie do szału bo powinien chodzić na każdym sprzęcie a jak widać nie chodzi.

Unix? Jaki Unix? Na komputerze jest zainstalowany WIN XP Pro SP2. Na pececie nie koniecznie musi być Unix zainstalowany. Nigdzie też nie pisze że to grupa wyłącznie Uniksowa i proszę mnie nie nazywać dzieckem Neostrady bo: po pierwsze to obraźliwe a po drugie nie mam Neostrady.

Problem z czytnikiem kart pamici