Problem z data w dowodzie rejestracyjnym

Data: 2018-08-16 17:27:16
Autor: kamil
Problem z data w dowodzie rejestracyjnym
Witam
Chce kupic samochod i w dowodzie pisze data 1 rejestracji 01.01.2015. (samochod z USA)
Samochód wyprodukowany w grudniu 2015 roku, rok modelowy 2016

Czy jak kupie samochod to w WK mam powiedziec ze jest pomyłka zeby wpisali 01.01.2016 ? czy jak mam to zrobic ?

ps. ogladałem samochod z 2014 roku z wrzesnia, a date 1 rejestracji 01.01.2015

Data: 2018-08-16 17:46:26
Autor: Irokez
W dniu 2018-08-16 o 17:27, kamil pisze:
[...]

Ja kupowałem auto w niemczech to miało w briefie zakup 10.01 a w dowodzie 10.02. Pani w wydziale komunikacji zaskoczona powiedziała tylko "o.. Niemiec się pomylił" i wklepała 10.02.

Weź jakiś dowód z datą produkcji i idź do WK. Pewnie zależy też od panienki z okienka.

zdrówko

--
Irokez

Data: 2018-08-18 22:01:04
Autor: Lewis
[...]

To nie jest pomyłka.
Na pierwszym przeglądzie w kraju jeśli nie ma dokumentacji co do dokładnej daty pierwszej rejestracji wpisuje się 01/01 roku w którym został wyprodukowany, chociażby data produkcji widniała 31/12

Lewis

Data: 2018-08-19 07:07:02
Autor: kamil
W dniu 2018-08-18 o 22:01, Lewis pisze:
[...]

widziałem samochód z wrzesnia 2014 roku, a pisało 01.01.2015, a nie 2014 ...

Data: 2018-08-20 07:45:58
Autor: Lewis
W dniu 2018-08-19 o 07:07, kamil pisze:
[...]

był z USA i nie miał ustalonej daty pierwszej rejestracji?

Lewis

Data: 2018-08-20 09:19:09
Autor: kamil
Problem z data w dowodzie rejestracyjnym

widziałem samochód z wrzesnia 2014 roku, a pisało 01.01.2015, a nie 2014 ...
był z USA i nie miał ustalonej daty pierwszej rejestracji?

nie wiem czy miał ustalona czy nie mial

Problem z data w dowodzie rejestracyjnym