Problem z demokracją wg pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego

Data: 2010-11-10 20:06:45
Autor: Marek Czaplicki
Problem z demokracją wg pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego
,-- -- [  ]
| Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński podczas wtorkowej konwencji
wyborczej w Przemyślu (Podkarpackie) powiedział, że w Polce jest problem z
demokracją.
kiedy zostanie podważona, to wtedy demokracja jest fikcją. Tą zasadą jest kontrola.
To musi być mechanizm efektywnej kontroli nad władzą. Jeżeli tego mechanizmu nie ma,
to tak naprawdę demokracji już nie ma? - powiedział szef PiS.
`-- --
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18000
kontrolować, nadzorować, karać z a niesubordynację. czy nie za wiele tych
pozostałości w myśleniu z czasów kiedy kontrolowano, a przynajmniej usiłowano
kontrolować cały Naród?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-10 20:11:44
Autor: abc
Problem z demokracją wg pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego
Z tego wniosek, że jeszcze nie wyrósł z zaczadzenia demokratycznymi
mrzonkami i nadal łudzi się, że można pokonać zło na warunkach złego ducha.

Data: 2010-11-10 20:20:14
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze w środa, 10 listopada 2010 20:11, na grupie pl.soc.polityka:

Z tego wniosek, że jeszcze nie wyrósł z zaczadzenia demokratycznymi
mrzonkami i nadal łudzi się, że można pokonać zło na warunkach złego ducha.

zło należy zwyciężać dobrem. inaczej się nie da. większość ludzi jest dobra i dlatego
wybiera... demokrację. nie taką jaką myśli ten czy ów polityk, ale taką jaką sam
każdy obywatel uważa. większość ludzi wybrała demokrację PO, i do tej pory do jakiej
ta większość będzie za taką demokracją opowiadać się, do tej pory PO będzie rządzić.
wiem, że Ci się to nie podoba, ale takie są realia.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-10 20:24:57
Autor: abc
Problem z demokracją wg pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego
każdy obywatel uważa. większość ludzi wybrała demokrację PO

W całym demokratycznym świecie wyborcy wybierają ze starannie przygotowanego
menu, które z góry zapewnia wynik wyborów pożądany przez tych, którzy to
menu ustalają.  Dlatego nie powinno się przykładać ręki do tego oszustwa.

Data: 2010-11-10 20:27:31
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze w środa, 10 listopada 2010 20:24, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

i nic nas nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe. ? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-10 20:33:37
Autor: abc
Problem z demokracją wg pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego
i nic nas nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe. ? :-)

Nie. Nic nas nie przekona, że czarne jest białe, a białe jest czarne.

Data: 2010-11-10 20:40:17
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze w środa, 10 listopada 2010 20:33, na grupie pl.soc.polityka:

i nic nas nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe. ? :-)

Nie. Nic nas nie przekona, że czarne jest białe, a białe jest czarne.

chodzi po prostu o to, że powołując się na słowa... przejezyczenie prezesa chciałem
pokazać, że pan prezes Jarosław Kaczyński nie rozumie co to jest demokracja. Ty też
nie rozumiesz. dla Ciebie najważniejsze w państwie jest to, żeby państwo, całe
państwo było "wierzące". dla prezesa aby państwo wykształciło i podtrzymywało
mechanizmy kontroli wszystkich. państwo nie ma za zadanie, ani uczynić wszystkich
wierzącymi, ani kontrolować wszystkich. państwo jest wspólnotą ludzi, którzy są
trochę wierzący, trochę niewierzący, trochę kontrolowani, i trochę puszczeni
samopas. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-10 20:49:45
Autor: abc
[...]

Tak naprawdę, demokracja jest jedynie fasadą, ża którą kryje się grupa
trzymająca rzeczywistą władzę, grupa która wynosi jakieś marionetki poprzez
wyborcze komedie.

Data: 2010-11-10 20:59:06
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze w środa, 10 listopada 2010 20:49, na grupie pl.soc.polityka:
Tak naprawdę, demokracja jest jedynie fasadą, ża którą kryje się grupa
trzymająca rzeczywistą władzę, grupa która wynosi jakieś marionetki poprzez
wyborcze komedie.
mój drogi. tak naprawdę internet jest tylko fasadą, za którą kryją się rzeczywiści
ludzie. i tych ludzi naprawdę czyjeś imaginacje nie obchodzą.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-11 12:40:03
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cdaf75a$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A konkretnie to co to za grupa?

--
stevep

Data: 2010-11-11 09:17:26
Autor: dK

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cdaf392$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
i nic nas nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe. ? :-)

Nie. Nic nas nie przekona, że czarne jest białe, a białe jest czarne.

Daj spokój, bo cie wywalą. Pan Prezes mówił wyraźnie, ze nic was nie przekona, że białe jest białe i nie zamydlaj, bo sąna to dowody.
Do tej pory NIE zdementował tej wypowiedzi. Pewnie dlatego, że Pan Prezes dba o dogmat nieomylności nawet jak pierdyknie jakaś bzdurę.

dK

Data: 2010-11-11 12:39:09
Autor: cirrus
[...]

Eee, jak prezio orzeknie to uwierzysz nawet, że ziemia jest płaska.

--
stevep

Data: 2010-11-10 20:12:50
Autor:
Problem z demokracją wg pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego
On Wed, 10 Nov 2010 20:06:45 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

,-- -- [  ]
> [...]
to tak naprawdę demokracji już nie ma? - powiedział szef PiS.

 jezeli ktos komus cos albo nikt nikomu nic to po co komu na co?
 typowy belkot z czasow prl, epoki ktora tak wychwalal prezes.

Data: 2010-11-11 09:14:50
Autor: dK
Problem z demokracją wg pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibeqg8$f05$1inews.gazeta.pl...
> [...]
to tak naprawdę demokracji już nie ma? - powiedział szef PiS.

Dlatego Pan Prezes nie dał się wciagnąć do BBN-u po to, żeby teraz trąbić na cały swiat jaki tu reżim.
To działania Pana Prezesa, między innymi olewanie kontrolnych instytucji jakim jest też i BBN doprowadzają doi tego, ze jego "definicja" braku demokracji spełnia postawione warunki. Szuja.

dK

Problem z demokracją wg pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego