Problem z drukarka HL-2130 - strony coraz bielsze

Data: 2014-01-22 12:45:41
Autor: G Nowak
Problem z drukarka HL-2130 - strony coraz bielsze
Witam,
Mam problem, o ktory nawet nie umiem zapytac Google w poprawny sposob. Drukarka laserowa, Brother HL-2130, wydaje sie byc calkiem ok, ale przy wiekszych wydrukach kolejne strony sa coraz bielsze, w pewnym momencie arkusze wychodza calkiem biale. Gdy dac drukarce odpoczac, wszystko wraca do normy bez _zadnej_ ingerencji z mojej strony. Myslalem o tonerze, ale wydrukowal dopero ok 500 stron w trybie oszczednym (a wg producenta powinien ok 1000 trybie normalnym). Z gory dzieki za sugestie.

--
Pozdr

Data: 2014-01-22 14:04:47
Autor: \(c\)RaSz
Problem z drukarka HL-2130 - strony coraz bielsze

Użytkownik "G Nowak" napisał w
[...]
:

Może drukarka (czy jaki¶ newralgiczny element) się nagrzewa?
Jest wiatraczek?

Data: 2014-01-22 13:08:33
Autor: G Nowak
[...]

Fakt, grzeje skubanstwo. Ma wiatraczek, ale mieszka w biurku, po jakims czasie robi sie tam cieplo.

--
Pozdr

Problem z drukarka HL-2130 - strony coraz bielsze