Problem z drukarką HP Photosmart 7660

Data: 2009-06-23 11:08:32
Autor: Pud
Problem z drukarką HP Photosmart 7660
Jak w temacie. Otóż po pół rocznym nieużytkowaniu drukarki zakupiłem
nowe tusze. Problem polega na wyświetlającym się po włączeniu drukarki
komunikacie "photo tray is engaged disegage it and press ok" Komunikat
uniemożliwia mi wydrukowanie strony testowej i wogóle jakielkolwiek
drukowanie. Komunikat pojawia się zarówno przy włożonym kartridżu jak
i wyjętym. Co to może być? Ostatnio miałem przeprowadzke i czy
istnieje możliwość że uszkodziłem drukarke??

Data: 2009-06-23 20:31:10
Autor: MarcinCz

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=bpy21060&lc=en&dlc=en&cc=ar&lang=en&rule=13377&product=72891

--
Marcin

Data: 2009-06-23 11:58:38
Autor: Pud
Problem z drukarką HP Photosmart 7660
Przy pierwszej opcji nie moge się dostać do menu za pomocą żadnego z
klawiszy. Po włączeniu drukarki pojawia się obcja skalibrowania klikam
ok i wyskakuje komunikat"photo tray is engaged disegage it and press
ok". Przy drugiej opcji nie rozumię punktu

6. Verify that sliding the photo tray lever out and away from the
printer disengages the photo tray.

Data: 2009-06-23 12:11:31
Autor: Pud
Problem z drukarką HP Photosmart 7660
Problem rozwiązany. Miałem przesuniętą suwnice przy górnym podajniku
papieru, tak jakbym miał drukować z górnego. Po przesunięciu we
właściwe miejsce wszystko działa. Aż wstyd się przyznać że to taka
bzdura. Dziękuje za pomoc w temacie

Problem z drukarką HP Photosmart 7660