Problem z dyskiem samsung

Data: 2010-05-01 21:16:14
Autor: Grzegorz Krukowski
Problem z dyskiem samsung
On Sat, 1 May 2010 07:44:10 +0200, "SEDWERALOMON" <oooo@onet.pl>
wrote:
W baaaardzo dawnych czasach (z 5 lat temu) miałem podobny problem z
dyskiem Samsunga - praktycznie co chwilę uszkodzony był system plików.
Winowajcą był Samsung, który sprawiał problemy gdy był na jednej
tasiemce z lepszym dyskiem - po znalezieniu odpowiedniej kombinacji
podpięcia dysków problem zniknął.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-02 09:00:55
Autor: SEDWERALOMON
Problem z dyskiem samsung

wrote:
[...]

ale dysk jest SATA co mają do tego tasiemki ATA

Problem z dyskiem samsung