Problem z elektryka, trzeszczace radio, mrygajace swiatla przy hamowaniu

Data: 2009-10-08 03:37:37
Autor: tadek
Problem z elektryka, trzeszczace radio, mrygajace swiatla przy hamowaniu
On 8 Paź, 11:04, TP <tomas...@gazeta.pl> wrote:
Witam,
Mam problem z elektryka, jak hamuje to cos przerywa,
skutkuje to tym, że w momencie hamowania trzeszczy radio
i światła mrygają.
Dzieje się to od miesiąca, może dwóch, przy czym na początku
było to sporadyczne, natomiast teraz przy każdym mocniejszym
hamowaniu się to dzieje, a ostatnio nawet jak wjadę w jakąś dziurę
lub na nierówność to tez mam skrzypienie radia i przerywanie swiateł....
Co może być przyczyną? Styki zaśniedziały?
Cos iskrzy i powoduje trzeszczenie?
Przetarty jest jakiś kabel? jakieś zwarcie/przebicie się robi?
Jak by było zwarcie to by chyba wywaliło bezpiecznik??
A może cos się dzieje z przekaźnikami świateł?

Macie jakieś pomysły, czy czeka mnie warsztat?
Lepiej jechać do warsztatu by podpieli pod komputer czy do elektryka?
Samochód to MB A180CDI rocznik 2007

--
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

, mrygajace . To po polsku?

Problem z elektryka, trzeszczace radio, mrygajace swiatla przy hamowaniu