Problem z facebookiem

Data: 2013-06-29 06:07:19
Autor: Brzezi
Problem z facebookiem
Temat powoli ciągnie się dalej.

Pierwszego maila zignorowałem, po tygodniu przypomnieli sie ze im nie odpisalem, zignorowalem, po kolejnym tygodniu moge stwierdzic ze chyba zaczeli mnie nekac (stalking), bo najpierw dzwonili do mnie (swoja droga dziwna sprawa, bo mam zablokowane polaczenia przychodzace z zastrzezonych numerow, a dzwonil do mnie ktos wlasnie z zastrzezonego wiec nie odebralem, jak pozniej okazalo sie to oni dzwonili z usa), i wyslali maila ze dzwonili i nie nieodebralem. Naposali ze to bardzo pilne abym odpowiedzial na ich pismo, poniewaz "to avoid further escalation". To postepowanie mnie juz troche zirytowalo po podpada pod nekanie :). Wiec aby sie odczepili napisalem im tak troche z przekorą, ale za namowa prawnika, bo w sumie dlaczego mam komus odpisywac w takiej sprawie skoro nie mam zadnej pewnosci ze on moze wystepowac w imieniu facebooka: http://cl.ly/image/3U2Z12022w2w

Po prawie tygodniu odpisali tak: http://cl.ly/image/0v0W1Q153826
* Link z tekstu: http://www.perkinscoie.com/cybercrime-enforcement/
* Oraz wspomniany w treści dokument ze sprawy: http://cl.ly/2F3G1c0D3Z1O

I jak ja na podstawie 2 linijkowej notki na stronie www, gdzie identyczna notke moge sobie napisac na wlasnej stronie, czy na podstawie niewiadomego pochodzenia pisma procesowego, ktore w zaden sposob nie poswiadcza czy posiadaja aktualnie umocownie do reprezentowania facebooka mam uwierzyc im na slowo? :)

Albo szukaja jelenia, albo ta super pilna sprawa ktora potrzebowala odpowiedzi w 48h, a ciagnie sie juz ponad 2 tygodnie, to widly z igly i tylko mnie mecza dla zasady.

Na razie daje im ignora dopuki nie dostane dokumentu o który poprosiłem..

Jakie komentarze z Waszej strony?

Problem z facebookiem