Problem z firmą dostarczającą internet..

Data: 2010-02-24 04:37:52
Autor: luki2p@gmail.com
Problem z firmą dostarczającą internet..
Witam,

Mam taki problem. Związku z tym, że jestem niepełnosprawny i pracuję
przez Internet potrzebuję znacznie szybszego łącza, ale niestety, mój
dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,
więc postanowiłem rozwiązać umowę z firmą nPlay na podstawie awarii,
która miała miejsce w dniach 10-15 luty br. Co w moim przypadku jest
nie dopuszczalne, lecz okazuje się, że rozwiązanie umowy jest
niemożliwe, nie wiem czemu, uważam, że jeśli klient nie jest
zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
umowy bez konsekwencji finansowych.

Co by Państwo zrobili na moim miejscu?

Pozdrawiam
Łukasz Czerwiński

Data: 2010-02-24 05:35:39
Autor: SzalonyKapelusznik
On 24 Lut, 13:37, "luk...@gmail.com" <luk...@gmail.com> wrote:
[...]

Przeczytali umowe. Powinies sie doweidziec z niej czemu nie mozesz
rozwiazac umowy z tego powodu.

Data: 2010-02-24 13:38:11
Autor: szerszen

Użytkownik <luki2p@gmail.com> napisał w wiadomości news:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5y17g2000yqd.googlegroups.com...

Co by Państwo zrobili na moim miejscu?

na poczatek przeczytali umowe, tam powinienes znalezc odpowiedzi na swoje watpliwosci, a przynajmniej na ich czesc

Data: 2010-02-24 06:01:57
Autor: luki2p@gmail.com
On 24 Lut, 13:38, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik <luk...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5y17g2000yqd.googlegroups.com...

> Co by Państwo zrobili na moim miejscu?

na poczatek przeczytali umowe, tam powinienes znalezc odpowiedzi na swoje
watpliwosci, a przynajmniej na ich czesc

Przeczytałem. W mojej umowie znalazłem paragraf, który wyraźnie mówi,
że jeśli przez 5 dni w ciągu roku klient nie będzie miał dostępu do
internetu, to ma prawo do rozwiązania umowy. Co najciekawsze
przeczytałem też umowę/regulamin, który można pobrać ze strony nPlay,
i tam takiego paragrafu już nie ma...

Pozdrawiam
Łukasz Czerwiński - www.lukasz-design.pl

Data: 2010-02-24 15:23:07
Autor: szerszen

Użytkownik <luki2p@gmail.com> napisał w wiadomości news:787cc563-c2fd-460d-ac54-e8f2771885a5v25g2000yqk.googlegroups.com...

Przeczytałem. W mojej umowie znalazłem paragraf, który wyraźnie mówi,
że jeśli przez 5 dni w ciągu roku klient nie będzie miał dostępu do
nternetu, to ma prawo do rozwiązania umowy.

no wiec jesli masz tam taki paragraf i rzeczywiscie nie miales dostepu przez tyle czasu, ale ciaglego dostepu, to piszesz rozwiazanie umowy z podaniem konkretnego punktu i czekasz co dalej

Data: 2010-02-24 13:44:00
Autor: spp
W dniu 2010-02-24 13:37, luki2p@gmail.com pisze:

... uważam, że jeśli klient nie jest
zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
umowy bez konsekwencji finansowych.

A jakie  prawa powinna mieć firma niezadowolona z klienta?

--
spp

Data: 2010-02-24 14:05:26
Autor: pmlb

"spp" <spp@op.pl> wrote in message news:hm36ue$aqf$1news.onet.pl...
[...]

Zakonczyc dzialanosc, ma takie prawo.

Data: 2010-02-24 17:08:59
Autor: Leszek
Problem z firma dostarczajaca internet..
In article <Gmahn.7977$6i7.3543@newsfe06.ams2>, pmlb@domino.com says...>

> A jakie  prawa powinna mie? firma niezadowolona z klienta?

Zakonczyc dzialanosc, ma takie prawo.

No to klient tez moze sobie odebrac zycie i bedzie po sprawie, nie?

Data: 2010-02-24 23:08:52
Autor: pmlb

"Leszek" <rewt@post.nospam.pl> wrote in message news:MPG.25ef6d89232e8432fnews.gazeta.pl...
> [...]

Zakonczyc dzialanosc, ma takie prawo.

No to klient tez moze sobie odebrac zycie i bedzie po sprawie, nie?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie bo klient to czlowiek a firma to twor wirtualny.
Zakonczenie dzialanosci firmy nie oznacza samobojstwa wlasciciela czy wlasciciieli - zgadza sie?
Widzisz roznce?
Nie?
To popatrz, jak firma zakonczy dzialalnosc to jej wlasciciel moze zalozyc druga, jak czlowiek odbierze sobie zycie to juz drugiego miec nie bedzie - teraz jasniej?
Wiec worc juz do ksiazek szkolnych.

Data: 2010-02-24 14:26:04
Autor: SDD
[...]

A jak podpisywales umowe, to bylo na niej ze ma byc ile? 100 Gb?

uważam, że jeśli klient nie jest
zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
umowy bez konsekwencji finansowych.

Skoro tak uwzasz, to skontaktuj sie z parlamentarzystami, aby uchwalili taka ustawe.
Poki co Twoje "uwazanie" nie stanowi w RP prawa.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-24 14:08:06
Autor: pmlb

"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:hm39ej$jue$1news.onet.pl...

[...]

A jak jest niezgodne z umowa?
Poza tym, mogl zostac wprowadzony w blad. Znam podbny przypadek, gdzie osoba dala sie namowic na jakies lacze z internetowym telefonem i TV. Okazuje sie, ze telefon internetowy nie dziala i tv tez, i ze sa to problemy w tym konretnym rejonie...
Ale na usluge namaiali sowicie. Zapewniali, ze to i tamto, hohoho...
to jest uczciwe?

Data: 2010-02-24 15:49:04
Autor: SDD
Problem z firmą dostarczającą internet..

Uzytkownik "pmlb" <pmlb@domino.com> napisal w wiadomosci news:bpahn.8172$6i7.2829newsfe06.ams2...

A jak jest niezgodne z umowa?

A to inna sprawa.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-24 14:42:58
Autor: Andrzej Lawa
luki2p@gmail.com pisze:

dostawca Internetu, firma nPlay (www.nplay.eu) poinformował mnie, iż
maksymalna przepustowość łącza w moim rejonie to 2Mb w dzień, 4Mb w
nocy - dla mnie to znacznie za mało do wykonywania sprawnej pracy,

LOL

To czym się zajmujesz? Ściąganiem filmów BlueRay ;->

więc postanowiłem rozwiązać umowę z firmą nPlay na podstawie awarii,
która miała miejsce w dniach 10-15 luty br. Co w moim przypadku jest
nie dopuszczalne, lecz okazuje się, że rozwiązanie umowy jest

"Niedopuszczalne" pisze się razem.

niemożliwe, nie wiem czemu, uważam, że jeśli klient nie jest
zadowolony z świadczonych usług powinien mieć prawo do rozwiązania
umowy bez konsekwencji finansowych.

Zdecyduj się: chcesz umowę rozwiązać z powodu "wolnego" (ROTFL) łącza,
czy też z powodu awarii, która została już naprawiona?

Data: 2010-03-10 18:17:08
Autor: Aga K R