Problem z fullem (kellys beast 2010)

Data: 2011-09-05 00:06:45
Autor: Dżejm
Problem z fullem (kellys beast 2010)
Witam,

Kiedyś polecałem tu ramę kellys beast jako tani sposób na złożenie sobie fulla. Niestety po czasie odkryłem, że ta rama ma pewną wadę :( ... tą śrubę wahacza:
http://imageshack.us/g/827/dscn0990p.jpg/
Jak odkręciła się po raz pierwszy pomyślałem: trudno pewnie była źle skręcona. Za drugim razem postanowiłem już coś zrobić i gwint posmarowałem loctite. Niestety po kilku miesiącach odkręciła się po raz trzeci. Żeby się do niej dostać trzeba zdjąć korbę więc trochę mnie już to wkurza :(.

Jak myślicie czy ten stożkowy łeb śruby ma się ślizgać czy jego też można potraktować klejem ? Kiedyś myślałem, że ma się ślizgać więc potraktowałem go smarem, a klejem sam gwnit, ale po zastanowieniu to by chyba było głupie.

pozdro
Jacek

Data: 2011-09-05 08:47:12
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Dżejm" <i.have.no@email.org> napisał w wiadomości news:j40spv$e5a$1news.onet.pl...

[...]

Wymyj rower i rozbierz cały wahacz. Śruba wykręca się bo może być problem z gwintem w gnieździe albo gdzieś masz luz, który wydatnie pomaga w jej samoodkręcaniu. Jeżeli po zastosowaniu antyodkręcacza problem powrócił to coś jest na rzeczy. Dobierz nową śrubę i spróbuj ją wkręcić na taśmę teflonową żeby ciut zwiększyć średnicę.

Są środki do regeneracji gwintów, ale kosztuję ok 50 PLN. Ostatnio miałem okazję używać "płynnego metalu" i to naprawdę działa wobec czego ten pierwszy środek zapewne jest równie dobry.

Gorąco odradzam klejenie śrub bo jak się sklei za dobrze to będziesz mieć zabawę jaksiemaszwiktor.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Problem z fullem (kellys beast 2010)