Problem z głośnikami 2.1 Genius

Data: 2010-12-19 05:27:41
Autor: disign
Problem z głośnikami 2.1 Genius
Witam
posiadam stare głośniki 2.1 genius SW-H062
i ostatnio mam z nimi taki problem że jedna z satelit nie działa
podczas odtwarzania dźwięku, i wygląda to tak, jakby subwoofer przejął
role tej niedziałającej satelity ale jak się podłączy same satelity
bez subwoofera to obie działają. Z tego wnioskuje że musiał się coś
popsuć w subwooferze szczególnie że już był kiedyś w naprawie.

Co o tym sadzicie ??
czy moja teoria jest słuszna , jeśli tak to co mogło się popsuć i czy
wo gule opłaca się naprawiać a może lepiej jest kupić nowy zestaw..

Za odpowiedz z góry dziękuje

Data: 2010-12-19 15:13:47
Autor: =Marcos=
Problem z głośnikami 2.1 Genius
wo gule opłaca się naprawiać a może lepiej jest kupić nowy zestaw.

To najciekawsza wersja "w ogóle", z jaką się spotkałem.
Istnieje szansa, że puścił lut we wzmacniaczu wbudowanym w subwoofer. Takie coś można samemu zreperować. Jeśli potrafisz to dobrze. Jeśli nie potrafisz to pewnie się nie opłaca, chyba że znasz kogoś kto to zrobi za piwo.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Problem z głośnikami 2.1 Genius