Problem z gra NTSC na X360

Data: 2010-03-22 12:24:58
Autor: Rafal M
Problem z gra NTSC na X360
Hej

Pytanie: Czy na X360 (kupionym w Polsce) dzialaja gry NTSC?
Wygralem aukcje na Allegro z uzywana gra Assasin's Creed w wersji NTSC
- w opisie aukcji jest "gra wy systemie ntsc region free działa na
wszystkich konsolach (pal i ntsc)".

Dzisiaj przyjechala do mnie ta gra poczta, wlozylem ja do konsoli i...
pojawil sie komunikat:

http://img12.imageshack.us/img12/7094/creedu.jpg

Cos czuje ze bede mial problem... Mam racje? :(

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-03-22 20:50:41
Autor: domin
Problem z gra NTSC na X360
Rafal M pisze:
Hej

Pytanie: Czy na X360 (kupionym w Polsce) dzialaja gry NTSC?

jesli to wersja europejska to konsola jest w PAL'u, czyli nie odpala gier NTSC

Data: 2010-03-22 21:15:01
Autor: Zdzicho
Problem z gra NTSC na X360
jesli to wersja europejska to konsola jest w PAL'u, czyli nie odpala gier NTSC

Jak gra jest faktycznie region free to dziala bez problemu sam takie kupywalem w asia play
Tylko warunek ze musi byc faktycznie region free

Data: 2010-03-23 20:11:12
Autor: domin
Problem z gra NTSC na X360
Zdzicho pisze:
jesli to wersja europejska to konsola jest w PAL'u, czyli nie odpala gier NTSC

Jak gra jest faktycznie region free to dziala bez problemu sam takie kupywalem w asia play
Tylko warunek ze musi byc faktycznie region free
racja, zapomnialem, ze takie tez sa :)

Data: 2010-03-22 21:15:16
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Problem z gra NTSC na X360
domin pisze:
Rafal M pisze:
Hej

Pytanie: Czy na X360 (kupionym w Polsce) dzialaja gry NTSC?

jesli to wersja europejska to konsola jest w PAL'u, czyli nie odpala gier NTSC

Ale przeciez mial napisane w opisie aukcji, ze region free. Zwroc sie z tym problemem do sprzedawcy.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-03-23 07:04:52
Autor: Ziomall
Problem z gra NTSC na X360
Ale przeciez mial napisane w opisie aukcji, ze region free. Zwroc sie z tym problemem do sprzedawcy.

Tak z ciekawosci: co wspolnego ma region free z ntsc?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-23 19:23:01
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Problem z gra NTSC na X360
Ziomall pisze:
Ale przeciez mial napisane w opisie aukcji, ze region free. Zwroc sie z tym problemem do sprzedawcy.

Tak z ciekawosci: co wspolnego ma region free z ntsc?

Z tego co mi wiadomo to gra moze byc NTSC dlatego, ze przeznaczona jest na rynek uzywajacy tego standardu, ale jest region-free, poniewaz odpali sie tez na konsoli PAL'owskiej. Jak nie mam racji to niech mnie ktos poprawi.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-03-24 08:46:26
Autor: Ziomall
Problem z gra NTSC na X360
[...]

Ja myslalem, ze region-free NTSC zadziala w azji i USA (czy innych krajach ze standardem NTSC) ale juz nie na konsoli PAL z UE?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-24 09:58:00
Autor: diego_maradona
Problem z gra NTSC na X360
W dniu 2010-03-24 08:46, Ziomall pisze:
Ja myslalem, ze region-free NTSC zadziala w azji i USA (czy innych krajach
ze standardem NTSC) ale juz nie na konsoli PAL z UE?

generalnie wydawalo mi sie zawsze ze jak jest region free to zadziala na kazdej konsoli, ale ostatni mialem dosc dziwny przypadek - mialem coda4 ntsc, mnie dzialal bez problemu no i puscilem go na allegro. Chwile po odbiorze gosciu dzwoni ze mu sie nie odpala bo jest ntsc. Po tej akcji juz zupelnie zglupialem jak to jest z tymi regionami na x.

Data: 2010-03-24 13:52:38
Autor: kamil
Problem z gra NTSC na X360

"Barteq (s.z.t.o.)" <realdex@poczta.onet.pl> wrote in message news:hob0v7$68u$1mx1.internetia.pl...
Ziomall pisze:
[...]

Odpalic odpali, ale nie bedzie problemow z szybkoscia dzialania? ZTCP na starszych konsolach byl klopot, bo NTSC to 60Hz a Pal 50, przez co gry z roznych systemow dzialaly, ale wolniej/szybciej.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-23 09:52:31
Autor: szczebel
Problem z gra NTSC na X360
domin napisał:

jesli to wersja europejska to konsola jest w PAL'u, czyli nie odpala
gier NTSC

Mylisz się. Sam mam Tekkena 6 w ntsc i śmiga bez problemów :)

--
szczebel

Data: 2010-03-23 10:26:27
Autor: Ziomall
Problem z gra NTSC na X360
jesli to wersja europejska to konsola jest w PAL'u, czyli nie odpala
gier NTSC

Mylisz się. Sam mam Tekkena 6 w ntsc i śmiga bez problemów :)

Tez bylem pewien, ze ntsc nie pojdzie na konsoli z EU. Pewnie masz fleszowana i tyle ;)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-23 11:55:17
Autor: szczebel
Problem z gra NTSC na X360
Ziomall napisał:

Tez bylem pewien, ze ntsc nie pojdzie na konsoli z EU. Pewnie masz
fleszowana i tyle ;)

Taaaak, zrobionego online przez M$. Wiesz, mam tam kumpli i zrobili mi to po
znajomości :)

--
szczebel

Data: 2010-03-24 18:32:12
Autor: buraxta
Problem z gra NTSC na X360
On 2010-03-23 09:52, szczebel wrote:
Mylisz się. Sam mam Tekkena 6 w ntsc i śmiga bez problemów :)

Potwierdzam - też mam jedną grę w wersji NTSC region free i śmiga na konsoli PAL nieprzerobionej.

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2010-03-26 02:09:34
Autor: marklar
Problem z gra NTSC na X360
On 2010-03-23 09:52, szczebel wrote:

> Mylisz się. Sam mam Tekkena 6 w ntsc i śmiga bez problemów :)

Potwierdzam - też mam jedną grę w wersji NTSC region free i śmiga na
konsoli PAL nieprzerobionej.

mylicie "DVD region code" ze standardem kodowania sygnalu TV (PAL &
NTSC). to przeciez dwa rozne pojecia. to ze gra jest "region free" nie
oznacza ze obsluguje formaty PAL i NTSC.

Data: 2010-03-26 12:21:14
Autor: Ziomall
Problem z gra NTSC na X360
mylicie "DVD region code" ze standardem kodowania sygnalu TV (PAL &
NTSC). to przeciez dwa rozne pojecia. to ze gra jest "region free" nie
oznacza ze obsluguje formaty PAL i NTSC.

Tez tak mysalem. Ale z tego co pisza wynika, ze w niektore tytuly w ntsc mozna grac na konsolach w wer. PAL a inne nie, chociaz maja region free.

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-26 18:56:45
Autor: buraxta
Problem z gra NTSC na X360
On 2010-03-26 10:09, marklar wrote:
mylicie "DVD region code" ze standardem kodowania sygnalu TV (PAL&
NTSC). to przeciez dwa rozne pojecia. to ze gra jest "region free" nie
oznacza ze obsluguje formaty PAL i NTSC.

Te sprawy są jakby powiązane, albowiem widząc na pudełku symbol NTSC można z dużym prawdopodobieństwiem domniemywać, że gra jest z innego regionu niż EU :) Inna sprawa, że grając przykładowo w 720p i tak nie ma różnicy w kodowaniu sygnału.

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2010-03-27 00:47:10
Autor: neuro
Problem z gra NTSC na X360
On 26 Mar, 18:56, buraxta <bura...@gmail.com> wrote:

Inna sprawa, e graj c przyk adowo w 720p i tak nie ma
r nicy w kodowaniu sygna u.

   Otóż to! Posługujecie się pojęciami z innej epoki ;)
To już nie są czasy 50 vs 60Hz.

pozdr,
p.

Data: 2010-03-23 19:36:56
Autor: Elves
Problem z gra NTSC na X360

Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:ab303651-e77c-4667-a5c5-3c1dc9b077ffz4g2000yqa.googlegroups.com...

Pytanie: Czy na X360 (kupionym w Polsce) dzialaja gry NTSC?

Nie wszystkie, ale część tak. Według tego co można znaleźć w sieci to Assassin's Creed powinien działać.

Cos czuje ze bede mial problem... Mam racje? :(

Może płyta jest porysowana? Albo uszkodzony napęd - chociaż domyślam się, że masz też inne gry, które działają bez problemu?

pozdrawiam,
Elves

Data: 2010-04-06 09:21:12
Autor: Rafal M
Problem z gra NTSC na X360
On 22 Mar, 21:24, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

Ok, przetarlem plytke recznikiem papierowym + plyn do okien. I
wszystko smiga :)

Dzieki wszytskim za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-04-06 15:42:35
Autor: Czezare
Problem z gra NTSC na X360
Rafal M pisze:
[...]

Ustaw w opcjach konsoli odswiezanie 60 HZ, a gra bedzie smigac.W tej chwili masz 50HZ i dlatego nie dziala.

Problem z gra NTSC na X360