Problem z grafik±

Data: 2013-08-05 16:58:16
Autor: zyx
Problem z grafik±
Witam

Znajomy kupił sobie now± kartę graficzn± GeForce'a GT 630. Chcę abym zamontował mu te ustrojstwo na płycie głównej Asrocka 4CoreDual - VSTA.
I tu mam problem. Instaluj±c wczoraj Win 7 w menadżerze urz±dzeń przy karcie graficznej zółty wykrzyknik i komunikat, że karta została wył±czona. Pogooglałem trochę i wyczytałem, że problemem może być sterownik chipsetu, a asrock nie wspiera tej płyty w Win 7.
Dzisiaj postawiłem Win XP. Sterowniki do płyty ze strony asrocka zainstalowane, sterownik do grafiki też, jednak problem dalej ten sam. Nie można uruchomić urz±dzenia. Pogrzebałem w biosie, pokombinowałem, jednak bez efektów.
Znajomy wcze¶niej miał kartę graficzne na AGP, t± któr± kupił jest na PCI.

Co robię Ľle ?

pozdr
zyx

Data: 2013-08-05 19:15:02
Autor: mappl
Problem z grafik±
Nie można uruchomić urz±dzenia. Pogrzebałem w biosie, pokombinowałem, jednak bez efektów.

spróbuj zresetować CMOS.
Teoretycznie karta PCI Express 3.0 x16 powinna zadziałać w slocie PCI Express 1.0 x4, ale któż to wie... Może też płyta grymasi i karta graficzna PCI Express działa tylko z tym drugim typem pamięci RAM, bo ta płyta obsługuje DDR i DDRII...

pod jakim¶ Linuxem Live działa?

Data: 2013-08-14 22:41:32
Autor: BartekK
Problem z grafikÄ…
W dniu 2013-08-05 16:58, zyx pisze:
Znajomy kupił sobie nową kartę graficzną GeForce'a GT 630. Chcę abym
zamontował mu te ustrojstwo na płycie głównej Asrocka 4CoreDual - VSTA.
Znajomy wcześniej miał kartę graficzne na AGP, tą którą kupił jest na PCI.
Co robiÄ™ Ĺşle ?
Nie ty, znajomy - wybierając kiedyś taką płytę główną, a teraz jeszcze usiłując wcisnąć jej w miarę nowoczesną kartę. Zasadniczo to przewalone ;) Jak karta padła - trzeba było kupić byle-co na agp za parę zł i nie ruszać, póki działa reszta.

--
| Bartłomiej Kuźniewski

Problem z grafik±