Problem z grafika, sterownikiem

Data: 2009-11-07 10:14:09
Autor: Miecio
Problem z grafika, sterownikiem
CUT_INZ pisze:
Witam,

Postanowiłem zagrać w Farcry 2. Po kilkudziesięciu minutach gry następuje delikatny zwis i wychodzenie do pulpitu. Pojawia się taki komunikat http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3cb3ce8bc3a545bd.html

Dodam, że obecnie mam Win7 Prof 64bit, Na Viście nie było takich cyrków z Farcryem.

ZOTAC 9800GT
C2D E8400
4GB RAMU

Problem pojawił się zaraz po instalacji Windowsa 7, czy pracowałeś/grałeś już na nim?

Jaki masz zasilacz? :)

Data: 2009-11-07 13:56:08
Autor: CUT_INZ
Miecio pisze:
\

Problem pojawił się zaraz po instalacji Windowsa 7, czy pracowałeś/grałeś już na nim?

Jaki masz zasilacz? :)

Chiftec 450W.

Ostatni raz grałem w Farcry na Viście i było ok. Ostatni raz znaczy jakieś pół roku temu :)

Problem z grafika, sterownikiem