Problem z hamulcami - Sharan i ukrecone mocowanie

Data: 2011-01-02 20:54:01
Autor: to
Problem z hamulcami - Sharan i ukrecone mocowanie
begin RadekNet
Czy wielka zbrodnie popelnie jezdzac na jednej prowadnicy? Hamulce prawy
tyl, dzialajaca prowadnica to ta blizej tylu i nizej.

Twój pomysł jest bardzo kreatywny, podzielę się więc z Tobą innym, podobnym pomysłem. Jakiś czas temu z tej grupy dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może warto byłoby rozważyć wypróbowanie obu pomysłów jednocześnie?

--
ignorance is bliss

Problem z hamulcami - Sharan i ukrecone mocowanie