Data: 2010-06-26 14:21:12 | |
Autor: Ivam | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Witam!
Problem nastepujacy: maszyna postoi kilka godzin i klamka robi sie miekka (na tyle, ze jednym palcem idzie ja scisnac az do manetki). Podpompowanie nic nie daje - dalej miekka. Wystarczy 1 czy 2 mocniej zahamowac i klamka robi sie twarda i skutecznosc hamulcow gwaltownie rosnie. Wstepne ogledziny wykazaly pocenie sie lewego zacisku przy odpowietrzniku. Probuje dokrecic i zanim uzyje sily czuje znajome "plyniecie" zerwanego gwintu. Dalej juz nie ruszam. Pytania: 1) Czy takie objawy jak wczesniej opisalem moga byc skutkiem przepuszczania na odpowietrzniku? 2) Czy da sie rozwiercic i nagwintowac otwor odpowietrznika w monoblockowych zaciskach yamahy? W sensie czy starczy materialu, zeby wkrecic wiekszy odpowietrznik. Te zaciski szly do R6, R1, Fazera i chyba nowej TDM'ki (chociaz tutaj moga byc w innym rozmiarze). Thx za odpowiedzi:) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-26 21:02:04 | |
Autor: Grzybol | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:4c25f0b9$0$19160$65785112news.neostrada.pl... Wstepne ogledziny wykazaly pocenie sie lewego zacisku przy Jak sądzisz? Chyba już wiesz:-) PO jakiego Grzybola się pytasz??? Toż to ewidentne!!! 2) Czy da sie rozwiercic i nagwintowac otwor odpowietrznika w Wszystko się da, ino po kiego? Nie boisz się że przy okazji potem się zabijesz? Odżałuj parę zł i kup nówkę lub dobrą używkę. Taka rada Grzyba... -- Grzybol |
|
Data: 2010-06-26 21:33:25 | |
Autor: Ivam | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i05ivt$gl1$1@mx1.internetia.pl...
Toż to ewidentne!!! Niekoniecznie - po prostu zapowietrzanie sie by mnie nie dziwilo, ale ta zmiana w zaleznosci od temperatury mnie dziwi. Wszystko się da, ino po kiego? Nie boisz się że przy okazji potem się zabijesz? ??? Wiesz jak to jest zbudowane? To nie inzynieria kosmiczna tylko odpowietrznik - w zwyklych, rozbieralnych zaciskach juz cos takiego robilem, a pytam dlatego, ze nie wiem jak ida kanaly w monoblockach. Odżałuj parę zł i kup nówkę Jedyne 400 dolarow;) lub dobrą używkę. To juz predzej. Tylko po co wymieniac za 100zl, jesli moge naprawic za 10? -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-26 21:48:22 | |
Autor: Grzybol | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:4c265607$0$19177$65785112news.neostrada.pl... Niekoniecznie - po prostu zapowietrzanie sie by mnie nie dziwilo, ale ta zmiana w zaleznosci od temperatury mnie dziwi. Sie nagrzewa, sie rozszerza, sie oziębia, się kurczy, logiczne nie? :-) ??? Wiesz jak to jest zbudowane? Wiem. To nie inzynieria kosmiczna tylko odpowietrznik - w zwyklych, rozbieralnych zaciskach juz cos takiego Niby nie kosmos, ale po cholere rydzykować? 100 to nie majątek, a pewność jest jakaś. Jedyne 400 dolarow;) Jak poszukasz to jest taniej. To juz predzej. Tylko po co wymieniac za 100zl, jesli moge naprawic za 10? Hamulce mają być pewne. Reszta nie musi. -- Grzybol |
|
Data: 2010-06-26 22:05:01 | |
Autor: Ivam | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i05lmn$an5$1@mx1.internetia.pl...
Sie nagrzewa, sie rozszerza, sie oziębia, się kurczy, logiczne nie? :-) Niby tak, ale i tak bym sie takiego efektu nie spodziewal. Niby nie kosmos, ale po cholere rydzykować? 100 to nie majątek, a pewność jest jakaś. Z uzywanymi to nigdy nie ma 100% pewnosci. Wole samemu naprawic i miec pewnosc, niz kupic uzywke i sie stresowac. Tak juz mam i dopiero powoli mi sie to zmienia;) Jedyne 400 dolarow;) Poszukalem zadzwonilem, w poniedzialek pojade i poogladam w jakim jest stanie. Hamulce mają być pewne. Reszta nie musi. Zgadzam sie w 100%, tylko jak juz wczesniej wspomnialem - nie mam zaufania do uzywek, a na nowke mnie nie stac. http://allegro.pl/item1078790743_yamaha_r6_r1_03_09_zacisk_pompa_przewod_hamulca.html Za daleko (ja tez jestem z wojewodztwa na "L", ale tego drugiego) - musze zobaczyc zanim kupie. Poza tym jesli od R6 czy R1 to tylko do 2003, potem montowane byly radialnie i nie bardzo mi pasuja;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-28 01:41:58 | |
Autor: marider | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Ivam pisze:
Za daleko (ja tez jestem z wojewodztwa na "L", ale tego drugiego) - musze zobaczyc zanim kupie. Poza tym jesli od R6 czy R1 to tylko do 2003, potem montowane byly radialnie i nie bardzo mi pasuja;) Mam zapasowy komplet z mojej ex-R1'03 w idealnym stanie (razem z przewodami i klocuszkami). Odezwij sie na priv jak szukasz to Ci oddam za pare groszy i drugi komplet oryginalnych klockow puszcze albo i dowioze jak mi bedzie po drodze ;) Pzdr PS: i tak leza.. ;) -- marider Wsciekla Rn19 + dodatki |
|
Data: 2010-06-28 10:25:01 | |
Autor: Norbi | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
W dniu 2010-06-26 22:05, Ivam pisze:
Zgadzam sie w 100%, tylko jak juz wczesniej wspomnialem - nie mam Chcesz - Ci sprzedam - leza odlogiem u mnie 2 szt zaciskow z KFazera. Zmienilem tylko dlatego ze jakis pacan probowal odkrecac te niebieskie dekle i je troche podniszczyl - leza i sie kurza - hamowaly super - teraz pewnie do czyszczenia sie nadaja bo leza juz z 2 sezon Zainteresowany ? Oddam 2 za stowke +KW Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2010-06-26 21:52:01 | |
Autor: Grzybol | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:4c265607$0$19177$65785112news.neostrada.pl... http://allegro.pl/item1093378907_zacisk_hamulcowy_przod_yzf_600_r6_r_6.html Takie cuś? -- Grzybol |
|
Data: 2010-06-26 21:53:42 | |
Autor: Grzybol | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:4c265607$0$19177$65785112news.neostrada.pl... http://allegro.pl/item1078790743_yamaha_r6_r1_03_09_zacisk_pompa_przewod_hamulca.html Spytaj tego gościa, nie sprzedało się, może ma jeszcze. -- Grzybol |
|
Data: 2010-06-26 22:29:11 | |
Autor: Alex D. B. | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c265607$0$19177$65785112news.neostrada.pl... pomysl, ile to bedzie warte jak Ci ktos droge zajedzie, a bedziesz miec ponad 100 na zegarze.Odżałuj parę zł i kup nówkę rozumiem oszczedzac na blotniku, ozdobkach, duparelach. nie rozumiem oszczedzania na tym, od czego zalezy zycie. Alex. |
|
Data: 2010-06-26 22:51:15 | |
Autor: Ivam | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Użytkownik "Alex D. B." <agiees@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i05nv3$m9n$1@news.onet.pl...
pomysl, ile to bedzie warte jak Ci ktos droge zajedzie, a bedziesz miec ponad 100 na zegarze. Dlatego wymiane przewodow i odpowietrzanie ukladu zlecasz zawsze fachowcom, ktorzy przy pomocy specjalnej maszynki wszystko zrobia w 100% dobrze? Albo wymiane klockow - przeciez mozesz uszkodzic uszczelniacz, jak bedziesz to robil nieostroznie. Moze zadam inaczej pytanie: czy na tym zacisku jest na tyle materialu, ze da sie wsadzic wiekszy odpowietrznik? -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-27 23:54:07 | |
Autor: doktorski | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
On 26 Cze, 22:51, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Moze zadam inaczej pytanie: czy na tym zacisku jest na tyle materialu, ze daRozwaz recoil/helicoil. Powinien zalatwic sprawe. pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-06-28 17:11:56 | |
Autor: Ivam | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Uzytkownik "doktorski" <doktorski@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:5bc2e28c-65aa-47ee-abb5-67eeaa3bb73c@k39g2000yqd.googlegroups.com...
Rozwaz recoil/helicoil. Powinien zalatwic sprawe. Myslalem - ale nie wiem jak ze szczelnoscia tego rozwiazania. Ma ktos doswiadczenia? -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-28 17:32:20 | |
Autor: Arni | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Ivam pisze:
Uzytkownik "doktorski" <doktorski@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:5bc2e28c-65aa-47ee-abb5-67eeaa3bb73c@k39g2000yqd.googlegroups.com...szczelnosc odpowietrznika uzyskujesz na jego koncu na stozku a nie na gwincie. Rob i sie nie zastanawiaj -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2010-06-28 17:53:29 | |
Autor: Ivam | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Użytkownik "Arni" <no@spam.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0af9g$5qe$1@inews.gazeta.pl...
szczelnosc odpowietrznika uzyskujesz na jego koncu na stozku a nie na gwincie. O ja glupia pizda - zapomnialem;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-28 01:43:46 | |
Autor: marider | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Ivam pisze:
Moze zadam inaczej pytanie: czy na tym zacisku jest na tyle materialu, ze da sie wsadzic wiekszy odpowietrznik? Ale po co rzezbic w gownie, warto? ;) Pzdr -- marider Wsciekla Rn19 + dodatki |
|
Data: 2010-06-29 02:01:32 | |
Autor: Alex D. B. | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c266845$0$19178$65785112news.neostrada.pl... to pytanie czy stwierdzenie?pomysl, ile to bedzie warte jak Ci ktos droge zajedzie, a bedziesz miec ponad 100 na zegarze. ja robie tak (przyklad z karawanu/katamaranu/auta): przy okazji przegladu serwisowego, mowie - do wymiany klocki i tarcze na przodzie. odbierajac sprawdzam na fakturze i w realu czy wymienione. z pelna swiadomoscia, ze zamiast wydac ca. 700 na tarcze moglem je przetoczyc za jakies 150. i z pelna swiadomoscia, ze na 99% tarcze znalazly nowego usera. ale wiesz co? mam swoje pare lat, i znam pojecie odpowiedzialnosc. nie koniecznie juz tylko za siebie. nie bede oszczedzac na czyms krytycznym. Moze zadam inaczej pytanie: czy na tym zacisku jest na tyle materialu, ze da sie wsadzic wiekszy odpowietrznik?nie - pytanie brzmi za ile da sie to naprawic DOBRZE. czyli tak, zeby kierownik wiedzial, jak hebel zadziala. chyba, ze kierownik chce sie zabic. Alex. |
|
Data: 2010-07-07 20:49:58 | |
Autor: AlF | |
Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1) | |
Ivam wrote:
Witam! Ja mialem podoby objawy w '04 Fazer1000 z 50kkm (kiedy sie problem rozwinal), tyle ze klamka byla mieka po kilkunastu minutach po (ostrzejszej) jezdzie. podpompowanie wystarczalo by znowy byla twarda. inny objaw to bardzo kiepskie dozowanie. Przewody chamulcowe mialem w opolocie juz. takze to nie byl problem. Odpowietrzanie i wymiania plynu hamulcowego nic nie dala. W koncu sie zdecydowalem no nowy m/c (pompe) firmy nissin i problem zniknal. A. |