Problem z hamulcem bebnowym

Data: 2010-02-04 19:46:19
Autor: Raf
Problem z hamulcem bebnowym
Hej

Dzisial mialem mala niespodzianke ze strony ukladu hamulcowego.
Tylny beben w Fiacie Panda zaczal przyblokowywac kolo pod czas jazdy (bez
wcisnietego pedalu hamulca) - aktualnie ten objaw ustapil, tylko podczas jazdy
cos chrobocze + podczas hamowania pedal hamulca mocno drga.

Co to moze byc?

Na jutro rano jestem juz umowiony w warsztacie - tylko pytanie - jak myslice
da sie przejechac autem te 5-6km do warsztatu?

Data: 2010-02-04 21:31:48
Autor: Jacek
Użytkownik "Raf" <markii.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkf86b$avl$1inews.gazeta.pl...
[...]

skończyła sie szczęka, odkleiła sie okładzina scierna i wpadła pod drugą. Koło staje albo mocno trze.
Pomału dojedziesz.

--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

Problem z hamulcem bebnowym