Problem z instalacja

Data: 2011-05-26 09:26:02
Autor: Waldek
Problem z instalacja
Witam
Corka prosi o gre mewsim na swoj telefon samsung D600-E (siec play)
niestety pobranie z wap.mewsim.pl konczy sie fiaskiem
po wlaczeniu przegladarki i po polaczeniu z serwisem gry
a nastepnie i wybraniu modelu tel. dostaje komunikat blad sieci
probowalem tez przez opere_mini - tez fiasko przy czym podczas wyboru
podswietlaja sie razem 2 modele D600 oraz D800 - moze jakis bug? :]

Sciagnalem wiec do komputera dla tego modelu tel. gre - ale jest tylko plik *jad
o ile wiem potrzebne sa 2 pliki - jar oraz jad, przy czym jad mozna zrobic z jar-a
Problem w tym ze mam tylko plik w postaci jad a nie jar
Jakies sugestie ?

SoftickPPP juz sciagnalem

Pozdrawiam

Problem z instalacja