Problem z instalacją CO

Data: 2012-02-04 11:24:13
Autor: ZS
Problem z instalacją CO
W dniu 2012-02-04 02:02,  MH pisze:
zęły się już w zeszłym sezonie. Było gorzej niż 2 sezony temu,
ale teraz to już totalna kicha. Do rzeczy, na parterze niektóre grzejniki
grzeją "w miare" dobrze, niektóre w ogóle. Na piętrze wszystkie grzeją OK.
Na poddaszu totalna kicha, przestały działa

A może masz źle kryzy ustawione? Pozakręcaj wszędzie dołem grzejniki i po kolei odkręcaj, po pół obrotu jak cały zrobi się ciepły znaczy już więcej nie trzeba odkręcać i do następnego.

Data: 2012-02-04 10:44:44
Autor: MH
Problem z instalacją CO
ZS <as@wp.pl> napisał(a):
> [...]

A może masz źle kryzy ustawione? Pozakręcaj wszędzie dołem grzejniki i po kolei odkręcaj, po pół obrotu jak cały zrobi się ciepły znaczy już więcej nie trzeba odkręcać i do następnego.

Podejmę dzisiaj taką próbę, ale raczej bez przekonania. Dlaczego? Otórz nowe
grzejniki zainstalowałem 3-4 sezony temu i wszystko było OK. Czyżby kryzy z
biegiem czasu się same przestawiały? No i na dodatek ciekawa prawidłowość:
na poziomie przyziemia jest 7 grzejników z których 4 działają "jako tako",
natomiast 3 milczą. Na piętrze 9 grzejników, wszystkie działają bez zarzutu.
Na poddaszu 8 grzejników, wszystkie milczą.

MH

--

Problem z instalacją CO