Problem z instalacją WIN XP

Data: 2009-09-02 12:00:19
Autor: Lewy
Problem z instalacją WIN XP
Witam

Panowie, mam problem z instalacją Windows XP z którym dręczę się od
1,5 miesiąca. Mianowicie, podczas instalacji windowsa pojawiają mi się
dwa błędy :

1) page_fault_in_non_paged_area
2) driver_irql_not_less_or_equal

Wszystko to dzieje się podczas ładowania plików, czyli pierwszej fazy
instalowania systemu z cd-rom. I nie było w tym nic dziwnego, gdyby
nie to, ze próbowałem instalacji ( win XP ( SP, SP2, SP3 ) win 2k, win
7 ) na trzech niezależnych płytach głównych, która posiada własne
pamięci RAM, grafikę na płycie, bądź też nie, tak z samo z sieciówką.
Zmieniałem także CD-ROMy, monitory, a nawet podłączałem komputery do
różnych kontaktów z napięciem ( desperacja ? :P )

Tak jak napisałem wyżej, walczę z tym już 1,5 miesiąca i nie mam
pomysłu. Jeśli ktoś miał podobny problem, to bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Hubert "Lewy" Lewandowski

Data: 2009-09-02 22:43:59
Autor: MadMan
Problem z instalacją WIN XP
Dnia Wed, 2 Sep 2009 12:00:19 -0700 (PDT), Lewy napisał(a):

[...]

A zasilacz zmieniałeś?

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-09-02 13:48:11
Autor: Lewy
Problem z instalacją WIN XP
On 2 Wrz, 22:43, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

> Zmieniałem także CD-ROMy, monitory, a nawet podłączałem komputery do
> różnych kontaktów z napięciem ( desperacja ? :P )

Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Tak, każda z tych płyt głównych posiada osobny zasilacz

Data: 2009-09-02 17:27:36
Autor: rs
Problem z instalacj ą WIN XP
On Wed, 2 Sep 2009 13:48:11 -0700 (PDT), Lewy
<lewandowski.hubert@gmail.com> wrote:

> [...]

> różnych kontaktów z napięciem ( desperacja ? :P )

A zasilacz zmieniałeś?

Tak, każda z tych płyt głównych posiada osobny zasilacz

a co maja wspolnego te konfiguracje? dyski? na SATA? <rs>

Data: 2009-09-03 07:31:39
Autor: MadMan
Problem z instalacją WIN XP
Dnia Wed, 2 Sep 2009 13:48:11 -0700 (PDT), Lewy napisał(a):

Tak, każda z tych płyt głównych posiada osobny zasilacz

A nie masz może dostępu do UPSa? Może napięcie w gniazdku spada i wtedy
takie coś się dzieje, chociaż w zasadzie zasilacz powinien to
kompensować. UPS na pewno skompensuje. --

Data: 2009-09-02 23:33:36
Autor: Brodi
Problem z instalacją WIN XP

1) page_fault_in_non_paged_area
2) driver_irql_not_less_or_equal

Wygląda na to że w tych trzech komputerkach/płytach coś nawala :]
Poprzekładaj części aż znajdziesz stabilną konstrukcję :]

To typowy efekt problemów z podstawowymi elementami kompa czyli płyta - procek - ram ,

Data: 2009-09-02 23:39:14
Autor: Gamariel
Problem z instalacją WIN XP
    Rozumiem, ze rozne systemy rodziny Windows pokazuja ten sam blad, na roznych plytach majacych wlasne zasilacze, kosci ram, grafiki etc... a czy maja swoje wlasne procesory, czy ciagle przekladasz ten sam? Skoro proponujesz jako winowajce prad w gniazdku to moze ja zaproponuje CPU... przegladalem sobie fora traktujace o tych bledach ale coz.. dotycza najrozniejszych przyczyn, poczynajac od zasilacza konczac wlasnie na CPU.
    Ciezka sprawa calkowicie, tym bardziej, ze sam kiedys tam mialem takie komunikaty, ale odnosily sie one do zlych sterow do karty dzwiekowej i graficznej. Nigdy natomiast nie pojawialy sie podczas instalacji/kopiowania i przygotowywania do instalacji... bardzo dziwne, jakby cos bylo uwalone na plycie, tyle ze sprawdzasz na kilku. Jakby cos bylo uwalone z sama instalka, tyle ze sprawdzasz na kilku. No to sie kupy ni czego innego nie trzyma.
    Widze ze masz problem podobny kalibrem do mojego kiedys dawno temu, kiedy to sformatowalem dysk niskopoziomowo z poziomu biosu i po podlaczeniu go do innego kompa, utworzerniu nowych patrycji, zgraniu danych i podlaczeniu do wlasciwego kompa mial te same dane i stare patrycje sprzed niskopoziomowego formatu hahahah....

Pomysle nad tym jeszcze i jakby co dam znac... poki co probuj dalej.

Data: 2009-09-02 21:27:06
Autor: Lewy
Problem z instalacją WIN XP
On 2 Wrz, 23:39, "Gamariel" <gamar...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

CPU również posiadają własne... po prostu pomysły mi się skończyły
już... a zarazem szlag mnie trafia ;-)

Data: 2009-09-03 07:19:39
Autor: G Nowak
Problem z instalacjÂą WIN XP
CPU również posiadają własne... po prostu pomysły mi się skończyły
juĹź... a zarazem szlag mnie trafia ;-)

Tzn masz trzy *ROZNE* zestawy, ktorych nic ze soba nie laczy a mimo to trzy *ROZNE* wersje windows wieszaja? Moja teoria to trzy uszkodzone zestawy z demobilu, moze byc jeszcze krzywe gniazdko i klatwa ale to pierwsze najbardziej prawdopodobne.

--
pozdr

Data: 2009-09-03 20:06:11
Autor: Michal AKA Miki
Problem z instalacją WIN XP

Użytkownik "Lewy" <lewandowski.hubert@gmail.com> napisał w wiadomości news:fd94ae52-1483-4de3-97f1-9c9ad8e9d1c0c37g2000yqi.googlegroups.com...
Panowie, mam problem z instalacją Windows XP z którym dręczę się od
1,5 miesiąca. Mianowicie, podczas instalacji windowsa pojawiają mi się
dwa błędy :

Uruchom na jakims LiveCD i potestuj

pozdrawiam
Michal

Data: 2009-09-05 11:54:04
Autor: Radosław Sokół
Problem z instalacją WIN XP
Lewy pisze:
[...]

Uszkodzenie sprzętu.

Zmieniałem także CD-ROMy, monitory, a nawet podłączałem komputery do
różnych kontaktów z napięciem ( desperacja ? :P )

Ale w tym samym miejscu? Bo ja bym wziął komputer w inne
zupełnie miejsce i podłączył w innym otoczeniu.

Przede wszystkim: określ części wspólne zestawów i je wyeli-
minuj, a może nawet pozamieniaj części między zestawami w
jakiś sposób, o ile to możliwe.

Zawsze zostaje szansa, że po prostu w każdym zestawie coś
jest uszkodzone.

Przetestuj zasilanie i RAM na początek, oprócz przeniesienia
komputera na inne zasilanie:

http://www.grush.one.pl/article.php?id=diagnostyka

Problem z instalacją WIN XP