Problem z instalacją gazowa a szybka diagnoza

Data: 2011-08-23 12:34:27
Autor: =Marcos=
Problem z instalacją gazowa a szybka diagnoza
Mam stare auto na gazniku, aby właczyć gaz
musze troche pojechać na benzynie az zagrzeje się i na włączniku od gazu z 1 dać na 0 wypalić paliwo i właczyc na 2 i powinno się
przełaczyć, niestety nie załapuje, po prostu gaśnie auto,zatrzymuje się i odpalam je z kluczyka,
wtedy jest wporządku.
Trochę to męczące, więc w końcu podjechałem do gazownika,
powiedział, ze ten włacznik trzeba wymienić ok 80zł kosztuje + wymiana.

Czy to faktycznie tak prosta diagnoza, ze bez ogladania na pewno to jest to?

Ja tak miałem, dokładnie to. Ale dość łatwo było zdiagnozować, bo po przełączeniu na gaz nie zaświecała się na przełączniku lampka kontrolna od gazu. Gdy go docisnąłem/walnąłem, jeszcze trochę działał - możesz spróbować ;)

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Problem z instalacją gazowa a szybka diagnoza