Problem z instalacją systemu (ale racze j sprzętowy)

Data: 2009-11-09 11:05:42
Autor: Jacek Maciejewski
Problem z instalacją systemu (ale racze j sprzętowy)
Dnia Mon, 09 Nov 2009 10:54:06 +0100, krzysiek82 napisał(a):

Ma ktoś jakieś pomysły :)

Ja mam :) Reset biosu, wywalić wszystkie zbędne dodatki (karty, napędy),
pamięć potestować pod dosem z 10 godzin, na wszelki wypadek zostawić tylko
jeden moduł, sprawdzić napięcia, czy procek się nie grzeje, zastosować
jeszcze inny napęd CD itd... A jak nie pomoże, to płyty też w końcu się
psują :) Co to za zabytek że zapytam z ciekawości?
--
Jacek

Data: 2009-11-09 11:09:27
Autor: krzysiek82
Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Mon, 09 Nov 2009 10:54:06 +0100, krzysiek82 napisał(a):

Ma ktoś jakieś pomysły :)

Ja mam :) Reset biosu,

robiłem, zresztą od poprzedniej instalacji nikt nic nie zmieniał w biosie.

  wywalić wszystkie zbędne dodatki (karty, napędy),

jest tylko dysk i napęd cd grafa i lna integra

pamięć potestować pod dosem z 10 godzin,

testowała się jakieś 3-4h

na wszelki wypadek zostawić tylko
jeden moduł

tylko jeden jest.

Co to za zabytek że zapytam z ciekawości?

512MB Ram, procesor jakiś celeron 1.7 płyta jakaś oem, więc zapewne foxconn

--
krzysiek82

Problem z instalacją systemu (ale racze j sprzętowy)