Problem z kalendarzem w Nokia E61

Data: 2009-06-17 21:53:01
Autor: Krzysztof Dmytrów
Problem z kalendarzem w Nokia E61
Witam

Mam taki oto problem z kalendarzem (i nie tylko, niektóre inne usługi też nie chcą się uruchomić i wyświetla się taki sam komunikat): jak w kalendarzu wchodzę w obojętnie jaki dzień, w którym są wpisy (terminy, zadania, spotkania, itd.) i gdy wybieram po lewej "Opcje", wówczas wyskakuje mi następujący komunikat:

Kalendarz: Nie można uruchomić pliku ze względów bezpieczeństwa

Nową pozycję mogę wpisać jedynie z widoku całego miesiąca lub tygodnia. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Jak go rozwiązać?

z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam serdecznie
Krzysiek

Problem z kalendarzem w Nokia E61