Problem z kartą HD 4850 512 MB GD DR3

Data: 2009-07-23 12:48:33
Autor: RadoslawF
Problem z kartą HD 4850 512 MB GD DR3
Dnia 2009-07-23 11:46, Użytkownik Raker napisał:

Jakieś sugestie?

Wyłącz w BIOSie kartę zintegrowaną.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-23 12:55:48
Autor: Raker
Problem z kartą HD 4850 512 MB GDDR3
Dnia 2009-07-23 11:46, Użytkownik Raker napisał:

> Jakieś sugestie?

Wyłącz w BIOSie kartę zintegrowaną.

Pozdrawiam

Nie ma w BIOSie funkcji wyłączenia karty zintegrowanej. Jest tylko możliwość wykrycia czy nie jest włączona karta graficzna do portu pcie. Jeżeli jest to wtedy należy jej używac.

Mniej więcej tak.

Data: 2009-07-23 13:51:05
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 23 Jul 2009 12:55:48 +0200, Raker napisał(a):

Nie ma w BIOSie funkcji wyłączenia karty zintegrowanej. Jest tylko możliwość wykrycia czy nie jest włączona karta graficzna do portu pcie. Jeżeli jest to wtedy należy jej używac.

A masz opcję Init Display First: PEG ustawioną?

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-07-23 14:00:19
Autor: raker
Problem z kartą HD 4850 512 MB GDDR3

> należy jej używac.
> A masz opcję Init Display First: PEG ustawioną?

TAK. I parametr Frame buffer na 128MB.
Zastanawiam się czy jest szansa że ta karta nie współpracuję z tą płytą. Dodatkowo czy istnieje jakas możliwość softwarowa sprawdzenia czy port pci-e działa? Nigdy go nie używałem na tej płycie więc nie wiem czy jest ok. Być może jakiś sterowników płyty nie zaisntalowałem? --

Data: 2009-07-23 14:12:47
Autor: Grzegorz Prędki
raker pisze:
[...]

Pozycz od kogos inna karte PCI-E i testuj.

Data: 2009-07-23 14:39:46
Autor: raker
raker pisze:

> [...]
może
> jakiś sterowników płyty nie zaisntalowałem? > Pozycz od kogos inna karte PCI-E i testuj.

A jest mozliwosc ze nie jest zainstalowany port PCI-E? Czy to jest defaultowo zrobione?

Data: 2009-07-23 14:38:01
Autor: Andre
raker wrote:

A jest mozliwosc ze nie jest zainstalowany port PCI-E? Czy to jest
defaultowo zrobione?

bios nie laduje instalowanych pod windowsem sterownikow!
powinno dzialac.

  Andre

Data: 2009-07-24 07:42:31
Autor: Raker
raker wrote:

> A jest mozliwosc ze nie jest zainstalowany port PCI-E? Czy to jest
> defaultowo zrobione?

bios nie laduje instalowanych pod windowsem sterownikow!
powinno dzialac.

-- Pozdrawiam
  Andre

Dzięki za info.
Pomęczę może dzisiaj kolegów z serwisu w pracy żeby posprawdzali mi to wszystko.
Dam znać co stwierdzą.

Pozdrawiam
raker

Data: 2009-07-24 13:46:40
Autor: Raker
> [...]
>   Andre

Dzięki za info.
Pomęczę może dzisiaj kolegów z serwisu w pracy żeby posprawdzali mi to

No i już wszystko wiadomo. Płyta główna jest zepsuta. A właściwie złącza PCI i PCI-E. Na szczęście jeszcze jest gwarancja więc nie będę kupował nowej ale dopiero za maks 2 tygodnie pobawię się nową kartą graficzna ;).

Pozdr
raker

--

Problem z kartą HD 4850 512 MB GD DR3