Problem z kartą SD w Galaxy Tab 4

Data: 2015-03-18 11:19:40
Autor: Paweł
Problem z kartą SD w Galaxy Tab 4
Witam,

Chyba nie ma chyba lepszej grupy na zadanie tego pytania więc radzę się Was...

Tablet: Samsung Galaxy TAB 4 7" Wi-Fi SM-T230

Pamięć wewnętrzna: 8GB
Karta SD: 64GB

Po zainstalowaniu wielu aplikacji (gier dla dziecka) próbuje przenosić
aplikacje na kartę SD (oczywiście te które się dają przenieść) aby zwolnić
troche pamięci wewnętrznej.

Nie robię nic poza systemowym "przenieś aplikację na kartę".

Niektóre aplikację przenoszą się i... znikają lub przestają się uruchamiać.

Ikony aplikacji zamieniają się w niebieskie ikony, nie można aplikacji
przywrócić do pamięci urządzenia ani odinstalować bo system nie może ich
znaleźć.

Ki diabeł?

Karta SD kupiona w LeClercu typu "no name". Czy to może jej wina? Czy tablet coś krzaczy?

Pozdrawiam,

Paweł

Data: 2015-03-18 12:24:29
Autor: elmer radi radisson
On 2015-03-18 11:19, Paweł wrote:

Karta SD kupiona w LeClercu typu "no name". Czy to może jej wina? Czy
tablet coś krzaczy?

Mozliwe. W przypadku kart jednak trzeba stawiac na markowe produkty
(weryfikujac jednoczesnie czy to oryginal). Sprobuj moze sformatowac
karte. Albo moze warto byloby ja podlaczyc do zewnetrznego czytnika
i kompa, troche pokatowac, potestowac formatowanie i kopiowanie danych.

Moze to po prostu karta z nieskonczona pojemnoscia, oparta o
ekonomiczne rozwiazanie typu "czarna dziura".

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-03-18 12:41:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Problem z kartą SD w Galaxy Tab 4

"elmer radi radisson" mebn9m$p3o$1@portraits.wsisiz.edu.pl

Mozliwe. W przypadku kart jednak trzeba stawiac na markowe produkty
(weryfikujac jednoczesnie czy to oryginal).

Mnie padła karta Samsunga elektronicznie i Toshiby -- mechanicznie.

Data: 2015-03-18 12:52:23
Autor: elmer radi radisson
On 2015-03-18 12:41, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

Mnie padła karta Samsunga elektronicznie i Toshiby -- mechanicznie.

Wszystko sie psuje, tylko niektore rzeczy mniej. Poza tym -
mechanicznie? To z reguly trzeba karcie pomoc. A zwykla
SD jest raczej solidnie wykonana. Na MicroSD trzeba uwazac
z wiadomych wzgledow.

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-03-18 13:18:51
Autor: Paweł
Problem z kartą SD w Galaxy Tab 4
Witam,

Oczywiście ja pisałem o karcie microSD (podczas pracy w tablecie) i używaniu w przejściówce do formatu SD podczas testów w czytniku PC-ta.

Wczoraj załadowałem 50GB filmów na kartę w PC-cie, który czyta i zapisuje na niej dane poprawnie.

Włożyłem "pełną" kartę do tabletu i znów to samo - apliakcje znikały.

A może tablet ma ograniczenia wielkości karty i nie potrafi adresować plików powyżej 8 / 16 / 32 GB?

BTW czy jest jakiś ogólny sposób na uchronienie stopnia zaawansowania gier i zapisanie / przywrócenie ich stanu po "padzie" karty.
Gry np. Plants vs Zombies, Where is Perry?, Where is my water?

Paweł

Data: 2015-03-18 13:47:31
Autor: J.F.
Użytkownik "Paweł"  napisał w wiadomości
[...]

Jestes pewien ? Bo wypust falszywych kart byl, niby 32GB, a naprawde 4GB.

Włożyłem "pełną" kartę do tabletu i znów to samo - apliakcje znikały.
A może tablet ma ograniczenia wielkości karty i nie potrafi adresować plików powyżej 8 / 16 / 32 GB?

Bardzo mozliwe.
Karta SDHC ma niby limit do 32GB, powyzej powinien byc SDXC wraz z formatem exFAT.
Moze sprobuj sformatowac w telefonie lub pod linuxem na FAT32 ... .

BTW czy jest jakiś ogólny sposób na uchronienie stopnia zaawansowania gier i zapisanie / przywrócenie ich stanu po "padzie" karty.
Gry np. Plants vs Zombies, Where is Perry?, Where is my water?

Kopiowac odpowiednie pliki przed gra ?
Ale to nie musi byc w plikach ... choc wtedy by przetrwalo :-)

J.

Problem z kartą SD w Galaxy Tab 4